Cel mai rapid A4 din lume
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nu doar Brabus reuseste sa sparga limitele de viteza pe circuitul italian de la Nardo. Alfons Hohenester, un specialist german in tuning, a reusit sa produca cel mai rapid exemplar Audi A4 existent in lume. Secretul performantelor este reprezentat de cele doua turbine adaugate sistemului de propulsie a unui A4 V6.
Modelul rezultat a fost botezat Hohenester HS650 Nardo. Motivul acestei denumiri incurcate? Noul motor, a carui cilindree a crescut la trei litri, scoate 650 de cai putere si un cuplu de 720 Nm. Recordul de viteza atins de la Nardo de exemplarul A4 modificat este excelent: 343.9 km/h, cu doar 22 de kilometri pe ora mai putin decat recordul absolut pentru o berlina, detinut de acum de Brabus Rocket.
Cifrele acceleratiei sunt excelente: 0-100 km/h in 3.4 secunde, 0-200 km/h in 10.3 secunde si 0-300 km/h in 29.8 secunde. Modelul in discutie satisface normele de emisii poluante Euro4. Pentru a reusi aceste performante, Hohenester HS550 Nardo a fost echipat cu suspensii fabricate de americanii de la H&R, cei care acum cateva zile au uimit industria prin noua lor gaselnita in materie.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault a anunțat înființarea unor noi servicii destinate proprietarilor de modele clasice ale mărcii. Noul serviciu este disponibil, în prima fază, doar în Franța. (12.02)
-
Lancia Fulvia ar putea renaște în viitorul apropiat. Stellantis, grupul care din care face parte Lancia, a depus în urmă cu câteva zile o nouă marcă înregistrată cu numele celebrului model la Oficiul de Proprietate Intelectuală al Uniunii Europene. (07.02)
-
Muzeul Mercedes-Benz din Stuttgart a avut un număr record de vizitatori într-un singur an, în 2024. Peste 880.000 de persoane au vizitat anul trecut muzeul mărcii germane. (06.02)
-
Taxa auto se întoarce. Ar putea intra în vigoare de la 1 ianuarie 2026
-
Volkswagen va lansa 9 modele noi până în 2027
-
Motorizare nouă pentru Volkswagen Passat, Tiguan și Tayron: până la 265 CP și tracțiune integrală
-
Comisia Europeană lovește în mașinile cu motoare PHEV: teste de emisii mai drastice
-
Efectele Schengen: România economisește 53 de milioane de euro și reduce 95.000 tone de CO2 anual
Comentarii (2)