Esential
330 | de kilometri pe ora e viteza maxima a lui 599 GTB Fiorano. Ferrari |
5999 | de centimetri cubi are motorul modelului italian. |
620 | de cai putere dezvolta propulsorul Ferrari de pe 599 GTB Fiorano. |
330 | de kilometri pe ora e viteza maxima a lui 599 GTB Fiorano. Ferrari |
5999 | de centimetri cubi are motorul modelului italian. |
620 | de cai putere dezvolta propulsorul Ferrari de pe 599 GTB Fiorano. |
Designerul si inginerul olandez Michiel van den Brink a dezvaluit ultima creatie a casei de creatie pe care o conduce.
Logica olandezului e simpla: daca Ferrari nu a reusit pana acum sa dezvolte o versiune cabrio cu hardtop a celui mai puternic model al sau, spargem gheata si rezolvam noi acest mic "neajuns". Ei bine, casa de tuning Vandenbrink a prezentat ceea ce multi dintre fanii Calutului Cabrat asteptau. Denumita Vandenbrink GT Convertible, noua versiune a lui Ferrari 599 GTB Fiorano dispune de un acoperis dur rabatabil construit din carbon si va fi produs pentru orice detinator al modelului Ferrari.
Pe de alta parte, Vandenbrink a anuntat, cu ocazia lansarii noii sale creatii, ca va incepe sa produca versiuni limitate ale unor masini bazate pe supercar-uri de clasa ale constructorilor mondiali, cum sunt Audi R8, Spyker C8 sau Corvette Z06.
continuati sa visati
Eu vad un motiv simplu, marketing. De ce? Pentru ca la anul, la nu stiu ce salon international Ferrari va dezvalui uluitorul "fly":)
Al doilea motiv, pentru care POATE Ferrari nu a dezvoltat si o versiune cabrio, ar fi siguranta. Totusi supercar-ul atinge 330 km/h. Inclusiv la viteze mai mici, sub 200 km/h, masina poate, nu stiu, sa se dezechilibreze.. motive sunt..
Oare o sa auzim de "olandezul zburator"??:))