Modelele de performanță germane, dezvoltate de diviziile M și AMG, au de azi concurență serioasă. Americanii de la Cadillac tocmai au publicat primele informații și imagini cu noile CT4-V Blackwing și CT5-V Blackwing.
Pentru a le putea diferenția de versiunile simple, CT4-V și CT5-V, echipa de creație de la Cadillac propune o grilă frontală modificată, splitter frontal, spoiler spate restilizat, prize de aer pe aripi și jante forjate.
Dacă pe CT-4 Blackwing au diametrul de 18 inch, pe CT5-V Blackwing acestea măsoară 19 inch.
Jantele ascund etrierele Brembo, vopsite standard într-o nuanță argintie. Paleta include și alte culori, cum ar fi roșu, albastru sau bronz. La cerere, etrierele pot fi vopsite și în culoarea caroseriei.
COMPONENTE TESTATE ÎN TUNELUL AERODINAMIC
Pachetul aerodinamic a fost testat în tunelul de vânt, iar pentru performanțe superioare clienții au la dispozitie și o versiune în care componentele sunt confecționate din fibră de carbon.
În habitaclu, pasagerii vor găsi un volan sport, cu accente din carbon și padele din magneziu (dacă este bifată transmisia automată cu 10 rapoarte), ornamente din fibră de carbon, tapițerie din piele, scaune față reglabile pe 18 direcții, cu ventilație, încălzire și masaj lombar.
Plafonul este îmbrăcat în microfibră.Mai departe, avem un display central de 8 sau 10 inch pentru sistemul multimedia, sistem audio AKG cu 14 sau 15 incinte, ceasuri de bord digitale cu ecran de 12 inch și grafică specială și un Head-up Display.
Cel de la volan are la dispoziție și câteva funcții specifice exploatării pe circuit. Spre exemplu, tehnologia Performance Data Recorder 2.0 care înregistrează turul de circuit și permite analizarea ulterioară a datelor.
În ceea ce privește sistemul de propulsie, noul Cadillac CT4-V Blackwing este echipat cu un motor V6 twin-turbo de 3.6 litri. Unitatea dezvoltă 479 de cai putere si 603 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h in 3.9 secunde. Viteza maximă este de 304 km/h.
MOTOR V8 ASAMBLAT MANUAL ȘI 677 CAI PUTERE
De cealaltă parte, CT5-V Blackwing este cel mai puternic Cadillac (de serie) din istorie. Mulțumită unui motor V8 de 6.2 litri, supraalimentat, sedanul dispune de 677 cai putere și 893 Nm cuplu.
Așa cum spuneam, motorul V8 este asamblat manual.
Constructorul estimează că, în aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 3.8 secunde (transmisie automată) iar viteza de top depășește 322 km/h.Ambele modele vin în standard cu o cutie de viteze manuală cu șase rapoarte. Schimbătorul are detalii din carbon, iar "nuca" este confecționată la imprimanta 3D.
Noile Cadillac CT4-V Blackwing și CT5-V Blackwing pot fi comandate începând cu luna februarie 2021. Primele exemplare sunt așteptate să ajungă în showroom-uri în vara acestui an.
MAI ACCESIBILE DECÂT RIVALII GERMANI
Prețurile pornesc de la 59.990 de dolari pentru CT4-V Blackwing și de la 84.990 de dolari pentru CT5-V Blackwing, prețuri ceva mai mici decât cele ale rivalilor din Munchen sau Stuttgart.
via Cadillac
dar serios vorbind, nu mi-ar fi deloc rusine cu ele impotriva nimanui. magnetic ride gen 4? yummy
v8 cu kompresor? si mai yummy.
Ca să nu mai fii surprins în ofsaid cu neştiinţa folosirii articolului posesiv, ai mizat pe mult mai liniştitoarea prepoziţie “de la”. Această variantă pare însă ambiguă. Poţi crede că ar cânta vreun lăutar în timp ce lebăda sucombă.
Dar ascultă aici “melodii” şi anume la hergheliile din articol (nu posesiv). Nu ţi se zbârleşte părul de pe limbă? Categoric nu, fiindcă tu preferi să te joci cu degetele în priza care te invită la senzaţii ezoterice sau să apeşi comutatorul magic.
Prin comparatie, oferta Cadillac face zgomot a altora doar poluare sonora.
PS. nu stiu daca comentariul e on-topic, off-topic sau amandoua.
Dacă sunt persoane care le plac vânarea de lei şi elefanţi cu puşca şi apoi se laudă ce "bărbaţi sunt ei"
sau fumează Marlbro, Luckyy sau mai ştiu eu ce şi iar se laudă ce "bărbaţi sunt ei"
sau văd un V8 3 Litri care papă (IREMEDIABIL) întro oră cât oxigen ar respira 50-100 de bebeluşi în acea oră şi se laudă ce "bărbaţi sunt ei" călcând pe cadavre....
ce pot să spun?
îţi curg balele după ceva greşit şi am dreptul să scriu ce vreau, dar mulţi astfel de "bărbaţi" încep cu jigniri nemotivate că deh... atât îi mai duce capul...
Mda
Faptul că ţie nu-ţi intră sub scufie asigurarea că voi apăra cauza “dinozaurilor termici” cu toată puterea cugetului meu nu mă priveşte! Şi nu “scrijelesc hârtia tot timpul”, ci am câteva zile libere la dispoziţie. Când voi dispărea oarecum din peisaj (chemat de îndatoririle mele), ce vei conchide atunci?
Dragule, ce “ură faţă de alţii” ? N-o sesizezi în sens invers?!?! Nu înţelegi “procesul” de abrutizare demonocratică a făpturii umane, specificat de profeţii?! Dar ce-ar fi să recunoşti domnia ta aversiunea teribilă pe care o nutreşti faţă de persoana mea?...Că doar te regăseşti pe o listă onorabil de lungă. Dar riscurile mi le asum în orice condiţii, automat şi gusturile metalice aferente…
Ti-ai dat foc la valiza. As fi vrut sa-ti spun asta imediat cum ai scris comentariul dar chiar voiam sa vad care vor fi reactiile.
Din momentul asta, iti dai seama, orice vei scrie va fi penalizat. Si asta pentru ca vei fi asociat in mod automat cu mine respectiv cu Edikk.
Nu are legatura nici cu parerile celor 2, ei avand ppuncte de vedere diferite, ci cu modul lor de a interactiona.
Restul e cancan.
E valabil si pentru Peugeot.
Desi arata similar, ambele sunt evolutii cu puncte diferite de plecare. Si ambele arata fain si original. Si mai ales arata ADECVAT.