Cel mai performant și mai scump Opel Astra din lume este aici: 330 CP și 95.000 de euro

de Sebastian Toma
Joi, 15.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cel mai performant Opel Astra din lume poate fi cumpărat cu 95.000 de euro. Nu-i pentru DN-uri, ci pentru pistă și are tot ce-i trebuie ca să meargă la curse.

Esential 420 Nm oferă motorul 2.0 Turbo al lui Astra TCR.
330 CP este puterea limită permisă în clasa în care vor alerga modelele TCR. Opel și Volkswagen au prezentat deja propunerile lor, Astra TCR și Golf TCR.
Opel Astra TCR reprezintă propunerea producătorului german pentru echipele private care vor să alerge în sezonul 2016 al campionatelor de turisme. Varianta de competiție a noii generații Opel Astra este echipată cu un motor 2.0 Turbo de 330 CP și 420 Nm și costă 95.000 de euro fără taxe. Modelul are o masă de numai 1.200 kilograme și este echipat cu o transmisie secvențială cu padele pe volan. Sunt angrenate exclusiv roțile din față și transmisia include un ambreiaj sinterizat cu funcție de dublă debraiere automată. Aceasta din urmă decuplează automat ambreiajul și îl cuplează rapid la loc la schimbările în treptele inferioare pentru a asigura mai multă stabilitate la decelerare.

Fiind vorba despre un model de competiție, sistemul de frânare are discuri ventilate de 378 milimetri pe față și de 265 de milimetri pe spate, iar șoferul poate regla din cockpit repartizarea forței de frânare între punți. Etrierele frontale au șase pistonașe fiecare, în timp ce puntea spate are etriere cu două pistonașe.

Pachetul aerodinamic are un splitter frontal reglabil și un spoiler posterior reglabil, la fel ca la toate modelele dezvoltate pentru campionatele de turisme – în conformitate cu normele FIA.

Locul acesta ar putea servi drept birou pentru o echipă de piloți care să concureze într-o cursă de anduranță. Chiar și una de 24 de ore.

În mod evident, sistemele de asistență electronică precum ABS sau ESP nu sunt prezente, după cum dictează regulamentul clasei. Suspensia este reglabilă, la fel ca mulți alți parametri ai acestui model, totul pentru performanțe optime și adaptare la cerințele circuitului și ale pilotului care va conduce modelul.

În loc de airbag-uri, mașinile de curse au alte comenzi pe volan.

Urmareste Automarket
În timp ce primele livrări de Astra TCR au loc în primăvara lui 2016, mașina respectă deja normele FIA pentru sezonul 2017, având rezervor de carburant cu capacitatea de 100 de litri și alte specificații identice cu omoloagele sale realizate de alți fabricanți. Dezvoltarea tehnică a mașinii a fost făcută de Opel Motorsport în parteneriat cu Kissling Motorsport, o companie din Bad Münstereifel, Germania.
Clienții existenți ai diviziei de motorsport de la Opel au putut să testeze deja mașina, fiind derulate probe pe circuitul Jules Tacheny din Belgia.

Via Opel

Comentarii (7)

  • Batranu'
    Si aici avem un mic preview al noului OPC.Se arata vremuri bune pentru Opel,cel putin 300 cai putere din 2.0 turbo,hmmm.Se arata o lupta stransa cu viitorul Megane Rs,si actualele Cupra,Gti...
    8 2
  • inexorabil
    Opel să revină ferm ȋn WRC și vorbim după aceea despre caracterul și esența lui sportivă.
    6 4
  • Batrane, deja Civic-ul Type R are 310 cp din 2.0 si nu vreau sa fiu rau, insa Honda se pricepe mai bine la masini sport decat cei mentionati de tine, mai putin Renault care e la acelasi nivel sau peste daca ne legam de istorie.
    15 7
  • Cititi fratilor printe randuri... bine si titlul e facut sa fie 'senzational'.

    A se citi s-au limiatt la 330cp si bla bla bla pt ca asa e regulamentul, nu pt ca nu pot scoate jde mii de cai din motorul ala.
    Plus ca orice conversatie si legatura directa intre chestia asta si modelul de serie e un pic stupida pt ca reprezinta lucruri diferite.
    Ca o parte de tehnologie (bine-inteles adaptata) va ajunge intr-un fel sau altul in productia de masa e alta poveste...
    5 3
  • Ganditi-va ca asta e o masina care are doar motor, volan, scaun sofer si bord de plastic, atat are.
    Garantat Astra OPC nu va avea aceleasi performante, deci degaba va isterizati, ca si la megane 275 fara bancheta spate
    6 3
  • pt Andy
    Nu stiu ce ti se pare asa de WOW Civic Type R-ul tau . Daca si Honda se pricepe la facut masini de curse atunci no comment. In afara de Type R ce mai are ? Nu vreau sa fiu rau dar exemplul tau e absurd. Oricum dupa parerea mea cel mai bun motor al momentului este fara discutie cel de la Mercedes clasa A, CLA etc 45 AMG ..motor 2.0 si 360 cp.
    2 1
  • Tot pt andy
    Iar daca VW nu se pricepe la masini sport ( ca ziceai de GTI sau mai stiu eu ce) no comment...Oare in curtea lor nu sunt branduri consacrate ca Audi , Porsche, Bugatti? Iar tu spui ca se pricepe mai bine Honda? Baiete cati ani ai?
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru