Cel mai mic motor din istoria Ford va debuta în toamnă, la Frankfurt
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ford a confirmat oficial introducerea motorizării 1.0 EcoBoost în gama sa. Unitatea debutează în producţie în 2011 şi declaraţiile anterioare sugerează faptul că ar putea fi construită şi la fabrica din Craiova. Motorul beneficiază de injecţie directă, distribuţie variabilă independentă pentru ambele axe cu came (Ti-VCT) şi este supraalimentată cu o turbină. Propulsorul este cel mai mic oferit vreodată de Ford şi are doar trei cilindri. Constructorul american promite ca nivelul de performanţă furnizat de noul motor să fie similar cu cel al unităţii de 1.6 litri cu patru cilindri în linie care intră în echiparea lui Fiesta, ceea ce înseamnă că noul motor va oferi aproape 120 CP şi minim 150 Nm.
Noul motor Ford este mai uşor decât unitatea de 1.6 litri cu care este comparat, iar acesta va emite mai puţine grame de CO2 pe kilometru şi va consuma mai puţin carburant. Cei de la Ford au declarat că noul propulsor va oferi, în mare, acelaşi procent de economie oferit de unitatea EcoBoost V6 în comparaţie cu un V8 aspirat natural.
Aşadar, ne aşteptăm ca noua unitate să fie cu 10 procente mai eficientă decât un motor pe benzină de 1.6 litri. Printre avantajele sale se vor număra taxele reduse la care este supus, nivelul ridicat de cuplu motor în raport cu cilindreea şi sistemul avansat de injecţie directă, care ar trebui să ofere un răspuns optim la acceleraţie.Odată cu anunţul noului motor, Ford a confirmat faptul că lucrează la o transmisie automată cu opt trepte şi la un e-CVT pentru hibrizi. Transmisia cu opt trepte este proiectată, optimizată şi construită de inginerii Ford, iar aceştia promit să ofere cele mai line schimbări de treaptă din clasă şi cel mai bun răspuns la acceleraţie din clasă. În ceea ce priveşte unitatea e-CVT, inginerii Ford nu au prezentat prea multe detalii. Oficialii Ford nu au anunţat pe ce modele vor introduce respectivele transmisii. Fabrica din România nu va beneficia de niciuna din cele două transmisii de mai sus.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
http://www.zf.ro/auto/jan-gijsen-ceo-si-presedinte-al-ford-romania-dezamagit-de-muncitori-8275486
Ma gandesc ce va insemna ca acest motor sa echipeze Fiesta, Focus, poate chiar si o varianta sport Ford Ka... Un motor mai usor, mai eficient si care emite mai putine noxe, este ceva binevenit in gama.