După ce și-a făcut apariția pe actuala generație CX-3, dar și pe micul Mazda2, propulsorul diesel de nouă generație, cu o capacitate de 1.5 litri, este preluat și de frații mai mari. Mazda3 avea nevoie de multă vreme de un agregat diesel ceva mai accesibil, întrucât lista începea mereu cu unitatea de 2.2 litri și 150 de cai putere.
Motor care va asigura intrarea în gama diesel nu mai scoate bani din buzunarul clienților pentru prea multe taxe. Unitatea de 1.5 litri dezvoltă 105 cai putere și garantează un cuplu motor de 270 de Nm, disponibil pe o plajă de turații cuprinsă între 1600 și 2500 de rotații.
Fiind o mașină destul de ușoară, cu o masă totală de 1345 de kilograme, Mazda3 promite să ofere și o eficiență bună. Consumul anunțat de producător este de numai 3.8 litri la 100 de kilometri, iar emisiile se situează la 99 g/km, sub pragul critic.
Disponibil în ambele variante de caroserie, hatchback și sedan, noul Mazda3 cu motor diesel de 1.5 litri poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 11 secunde și poate atinge o viteză maximă de 185 km/h.
via motorpasion
https://f-a.d-cd.net/f45cb44s-960.jpg
https://g-a.d-cd.net/d59cb44s-960.jpg
https://d-a.d-cd.net/aeb364as-960.jpg
https://c-a.d-cd.net/9b9cb44s-960.jpg
https://d-a.d-cd.net/dd9cb44s-960.jpg
https://g-a.d-cd.net/f26ed04s-960.jpg
https://f-a.d-cd.net/dfaed04s-960.jpg
https://a-a.d-cd.net/ed575dcs-960.jpg
https://g-a.d-cd.net/ff56adcs-960.jpg
https://c-a.d-cd.net/df36adcs-960.jpg
Mazda e cat se poate de independent in ziua de azi. Modelele curente nu au nicio treaba cu ford. Nici motor, nici caroserie nici nimic. Cu mici exceptii desigur. Nu bag mana in foc ca nu au placute de frana similare si alte piese comune ici colo. Dar nesemnificativ.
Singurul lucru ce ți-a mai rămas este să te votezi la greu, dar nici așa nu prea ai succes, doar dacă rămâi singur pe Am.
Scion, o marcă creată în 2003 și care va fi trasă pe dreapta la sfârșitul lui 2016, pentru că modelele Scion nu sunt altceva decât modele Toyota rebranduite, atât și nimic mai mult, de aceea vor și renunță la "creația proprie ", nu avea cum să meargă. Așadar Scion născut 2013, decedat 2016. Sfârșitul creației. Amin!
Daihatsu
Reprezintă cel mai vechi constructor japonez, cum ar veni mai vechi și decât Toyota, interesant este că Toyota a reușit să creeze Daihatsu, dar cum au reușit această minune? Cumpărând-o mai târziu.
Lexus
Singura marcă înființată de Toyota la sfârșitul anilor 80, cu modele diferite totuși de Toyota, au reușit să creeze un brand premium, dar puternic dependent financiar și astăzi de compania mamă.
Conduci o gramada de modele noi pentru cineva care are ca masina de zi cu zi un Ford Taunus, 4 usi, de prima generatie, adica o masina clasica, din ce an e? Banuiesc ca faci parte dintr-un club retro, mare pasionat Ford, pacat ca nu prea vorbesti de aceasta marca, dar probabil ca ai motivele tale.
| |
Pentru cine nu ȋnțelege acest semn: stau ȋn hamac și mă legăn feeric, rupt efectiv de nimicniciile acestei lumi…
PS: “Terminați odată!” ? Cui te adresezi? Redacției?? Hahahahahaha (AndreiRN, hai, dă-mi repede contul tău de bancă, ca să-ți plătesc drepturile de autor cuvenite). Aș mai tot hohoti, dar nu vreau să cad din hamac…
Ȋncredințați-mi mie puterea de a media comentariile și sigur nu se va simți nimeni nemulțumit (de vreun eventual “abuz” de-al meu), devianțele urmând să fie eradicate doar cu motiv temeinic (ȋn mod normal, aș fi scris: “admis ȋn esență de comunitatea AM printr-un sistem de votare rapidă, că doar ȋncă mai tânjim după democrație”, dar n-ar putea nimeni să garanteze că, ȋn final, n-ar rezulta o majoritate de voturi “contra” suspendării unei postări delictuoase) și după ce au fost precis identificate. Mai ȋntâi, se cere formulat un set de principii – un regulament de ordine interioară a forumului, dacă vreți așa – care să fie conceput pe baze echitabile și judicioase, expus cu claritate, vizibil ȋn permanență pentru toți utilizatorii și respectat cu strictețe, fără nicio discriminare și fără nicio concesie, astfel ȋncât niciun “infractor” să nu se poată justifica prin necunoașterea interdicțiilor. Din acest punct de vedere, inclusiv eu aș fi nevoit să-mi reconsider conduita ȋn general…
Hm, ce tot aiurez eu? Cred că m-am uitat prea mult la comediile cu DNA. Diminuând fascinația pentru showbiz (penibil sau nu, showbiz să fie, căci toată prostimea ȋl soarbe vrăjită, mai ales la terfelizor, pardon, tembelizor), automat ar scădea traficul site-ului, deci vizitatori mai puțini, implicit publicitate mai puțin rumegată…Cum să atentez eu la pâinea redactorilor, ȋn plină epocă mercantilă? Scuze; promit să nu mai fabulez niciodată :D
Foarte binisor te-ai exprimat. Totusi e bine ca nu ai spus ca vrei sa avansezi innainte. Esti bun. Conduci o gramada de masini noi si asa ai dobandit tu cunostiintele auto bogate? Ai devenit si inginer auto, nu?