Cel mai bun prieten al familiei tale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La mai bine de sase luni de la lansarea oficial in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, Volkswagen Caddy Maxi Life a ajuns si in Romania. Noul Volkswagen Caddy Maxi vine in intampinarea familiilor numeroase care iubesc picnicurile si iesirile in aer liber.
Capabil sa transporte pana la 7 pasageri, Caddy Maxi reuseste sa impresioneze prin dimensiunile mari (4875 mm lungime, 1794 mm latime, 1834 mm in inaltime) si spatiul interior oferit pasagerilor de pe randul al doilea si al treilea de scaune. Desi poate parea putin cam mare pentru un Bucuresti aglomerat, Caddy reuseste performanta de a se comporta ca o masina normala in traficul haotic, motorul diesel destul de puternic reusind sa ofere soferului si satisfactia unui consum redus.
In materie de design exterior, Caddy Maxi nu vine cu elemente de personalizare sau de sportivitate, pentru ca se vrea o masina de familie si nimic mai mult. Poate doar jantele din otel de 16 sau 17 inch si geamurile fumurii mai salveaza aspectul conservator.
La interior insa, pasagerii vor fi uimiti de multitudinea spatiilor de depozitare. Vom incepe cu cele oferite randului intai, ca la teatru: un torpedou spatios, o tavita adancita in partea superioara a bordului, un spatiu imens pe plafon si buzunare largi in portiere.
In randul doi, pasagerii vor avea si ei parte de numeroase spatii de depozitare, buzunare pe husele scaunelor fata si o serie de umerase si plase de sustinere desupra geamurilor laterale cu aspect de hublou. De aceleasi accesorii vor avea parte si pasagerii de pe al treilea rand de scaune, care desi se vor simti putin izolati vor putea lua parte la discutii interminabile si la cantece de drum lung.
Desi vorbim de trei randuri de scaune care ofera spatiu generos pentru toti cei sapte pasageri, Caddy Maxi nu dezamageste nici atunci cand vine vorba de capacitatea portbagajului. Acesta inghite pana la 530 de litri in conditii normale si 1350 de litri atunci cand al treilea rand de scaune este rabatat.
Dotarile standard si cele optionale usureaza sarcinile soferului si contribuie la buna dispozitie a pasagerilor. Sistemul audio se simte foarte bine chiar si pe al treilea rand de scaune iar climatizarea bi-zona isi face datoria chiar si pentru pasagerii din spate.
In ceea ce priveste comportamentul modelului german pe sosea trebuie sa precizam de la inceput ca vorbim despre o masina de familie, care nu emite pretentii in materie de performanta. Cu toate acestea, motorul diesel de 2.0 litri TDI reuseste sa impresioneze prin promptitudine si agilitate. Cei 140 de cai putere resimtiti la 4000 de rpm si cuplul motor de 320 Nm, atins intre 1750 si 2000 de rpm se achita cu succes de indatoriri.
Datele problemei se schimba insa radical atunci cand vorbim de sapte pasageri plus bagaje. Cei 140 de cai se simt foarte greu iar cuplul motor intarzie sa apara la fel de prompt ca atunci cand masina este goala. In concluzie, dimensiunile mari si numarul mare de persoane sau bagaje pot face ca Maxi Life sa para submotorizata.
Performantele motorului nu sunt insa de neglijat, Caddy Maxi Life accelerand, cu o sarcina de 50% (potrivit comunicatului oficial Volkswagen), de la 0 la 100 km/h in 11.1 secunde. Viteza maxima atinge valoarea de 186 km/h. Cei 140 de cai sunt transmisi doar puntii fata prin intermediul unei cutii manuale cu sase trepte.
Cursa schimbatorului este surprinzator de scurta pentru un vehicul de familie, aceasta impresionand in acleasi timp si prin precizie.
Directia desi poate parea putin rigida la inceput are rolul de tine cat mai bine pe sosea family van-ul care in curbe poate da senzatia de instabilitate. Din fericire, aceasta este doar o impresie falsa, masina abordand virajele foarte bine multumita suspensiilor reglate pentru a oferi maximum de stabilitate si confort. Cu toate acestea, pasagerii celui de-al treilea rand de scaune vor resimti din plin o oarecare rigiditate a suspensiilor, pe drumurile romanesti.Pentru cei care consumul reprezinta o trasatura importanta in alegerea viitorului vehicul de familie, trebuie sa precizam ca valorile sunt cele normale pentru un diesel de asemenea dimensiuni: 7.8-8.5 litri in mediul urban, 5.6-6.0 litri in extraurban si 6.5-6.8 litri in ciclu combinat.
In materie de siguranta, Volkswagen Caddy Maxi Life ofera pasagerilor o serie de sisteme care asigura o croaziera placuta si lipsita de probleme: ABS-ul, ESP-ul, airbag-urile frontale, laterale si cortina, controlul tractiunii si cel al cuplului precum si centurile de siguranta pentru toti cei sapte pasageri alcatuiesc intregul arsenal de dotari de siguranta.
Caddy Maxi Life reprezinta alternativa perfecta pentru un weekend cu familia si prietenii la munte sau la mare. Mai mult decat spatioasa, cu un motor puternic si o serie de dotari care sporesc confortul si siguranta psagerilor, Caddy Maxi Life este masina de familie care se potriveste perfect publicului roman.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Comentarii (0)