În ciuda limitărilor de viteză și a altor restricții impuse de noii proprietari, Nurburgring rămâne un circuit de palmares și referință pentru toți constructorii auto, dar mai cu seamă pentru cei care produc mașini sport.
Renault a anunțat că cel mai puternic Clio al momentului a reușit cel mai bun timp pe Iadul Verde în segmentul subcompactelor. Cei 20.5 kilometri ai circuitului german au fost parcurși în doar 8 minute și 32 de secunde. Asta înseamnă cu 36 de secunde mai bine decât versiunea standard a actualului Clio RS.
Totodată, timpul obținut face din Clio RS o mașină mai rapidă decât adversari cu pedigree: Mini John Cooper Works (8 minute 35 secunde), Opel Corsa OPC (8 minute 40 secunde) și chiar Audi S1 (8 minute 41 de secunde). Timpul nu a fost însă suficient pentru a face din Clio RS Trophy cea mai rapidă mașină cu tracțiune față pe Nurburgring, un titlu deținut de Honda Civic Type R.
Noul Renault Clio RS Trophy, testat în acestă toamnă și de Automarket, beneficiază de un motor pe benzină de 1.6 litri turbo, capabil să genereze 220 de cai putere. Marea diferență o reprezintă însă transmisia automată cu dublu ambreiaj EDC, care în cazul lui RS Trophy dispune de o schimbare a treptelor cu 40% mai rapidă în modul Normal și cu 50% mai rapidă în modul Race.
Cautati clienti fericiti de Renault Clio RS ...foarte rari :)))
Reteta e buna, dovada ca succesul continua, indiferent ce abereaza carcotasii de profesie.