Grupul BMW, care include mărcile BMW, Mini și Rolls-Royce, a avut parte de vânzări record în 2023. Potrivit raportului final, grupul bavarez a reușit să vândă 2.555.341 de mașini la nivel mondial. Cu alte cuvinte, 2023 a fost cel mai bun an din istorie pentru Grupul BMW. Mai mult, asta înseamnă și o creștere de 6.5% față de nivelul din 2022.
Din cele peste 2.5 milioane de mașini vândute, 2.2 milioane au fost reprezentate de marca BMW. Divizia de performanță BMW M a vândut 202.530 de mașini, în timp ce Mini și Rolls-Royce au vândut 295.474 de mașini, respectiv 6032 de automobile. De altfel, pentru Rolls-Royce, 2023 a fost cel mai bun an din istorie la acest capitol.
Anul trecut, Grupul BMW a vândut 367.183 de mașini electrice, ceea ce înseamnă o creștere de 74.4% față de 2022. Datorită acestei performanțe, Grupul BMW și-a atins obiectivul care presupune ca 15% din vânzările totale să fie reprezentate de mașinile electrice.
Cea mai mare piață pentru Grupul BMW a fost cea din Asia.
Aici s-au vândut peste 1 milion de mașini și a fost înregistrată o creștere de 4.1%. A doua cea mai mare piață a fost cea din Europa, unde s-au vândut 942.805 de mașini, un plus de 7.5% față de 2022. În Germania au fost vândute 281.986 de vehicule ale grupului bavarez, de unde rezultă o creștere de 11.7%.Pe piața americană, care include atât America de Nord cât și America de Sud, Grupul BMW a vândut 480.380 de mașini, un plus de 9.3%. Pe piața din SUA au fost comercializate 395.741 de mașini (+9.4%). La final, pe piața din China, Grupul BMW a vândut 842.932 de mașini (+4.2%).
via BMW
Noi le-am tot hulit pentru design si cresterea de greutate dar se pare ca fac ceva bine din moment ce au rezultatele astea.
Lucrurile se vor schimba în 2-3 ani. Stellantis deja a lansat platforma STLA Medium care permite autonomie mult mai mare. Bmw și Mercedes vor lansa noile platforme și un limbaj de design complet nou. VW....
Când am spus ca BMW nu vor atinge aceste cifre pe electrice?
Tu in obsesia ta, te agăți de orice ca să ai dreptate… dar cine a zis că n-ai? oricum recompensa nu primești, stai așa… ;)
Și ca să nu uit, BMW a vândut exact cat am estimat 2,5 mil, și tesla tot cat am estimat mult sub 2 mill, adică in jur de 1,8… ei vroiau 2,2 ha, ha… dezastru total!!!
"Tu in obsesia ta, te agăți de orice ca să ai dreptate"
Loool, mai explică-ne cu vântul noaptea, bolovane. Incredibil :))))
O companie apărută acum câțiva ani, care vinde DOAR electrice scumpe, a vândut aproape 2 mil de mașini.
Dezastru total :))
Sticleți la mansardă :))
Bai baieti, oamenii astia care le cumpara, nu asculta de inexopix, dangrc, dutz, acesti experti in mașini? Masini mult zis ca ei iau doar troace sh si nu vad electricele pe strazi, desi se vand si sunt in crestere.
Hai ca e bine, dar cum ramane cu dieseluri inca 20-30 de ani? Sau alea sunt pentru romanii fani fumegatori? Oare se mai merita sa faci motoarele termice pentru vreo 2-3 Dorei care sunt impotriva?
The German firm has confirmed that it will produce the first of its radical new Neue Klasse EVs – a saloon that will serve as the next-generation 3 Series – in Munich from 2026.
Interesant ca acum vreo 10 ani, când Bmw lansa i3, aceeași "experți" de astăzi, criticau această încercare, direcție, alții așteaptă de foarte multă vreme falimentul mărcii de " cocalari ", din pacate pentru ei vor aștepta în continuare, nu prea înțeleg ce se întâmplă, ceea ce este foarte bine .
UK electric vehicle charger network grew 45% in 2023
Ultra-rapid chargers more than doubled in number as infrastructure roll-out accelerated.
According to new data published by charger-mapping service Zapmap, there were 53,906 public chargers across the UK by the end of December 2023.
Ultra-rapid (100kW-plus) chargers accounted for 4869 of the total, an increase of 112% compared with the number at the end of 2022.
According to Zapmap, there are now 72% more on-street chargers than there were at the end of 2022. However, it added that the roll-out is “regionally patchy” and dependent on local authorities.
Nasol când ești și hater și foarte prost. Informat.