Gama Taycan s-a îmbogățit cu o nouă versiune, aceasta fiind cea mai accesibilă de până acum, potrivit unui anunț făcut de constructorul din Stuttgart.
Prețul lui Porsche Taycan scade pentru prima dată sub 100.000 de euro, întrucât noua versiune este disponibilă în Germania de la 83.500 de euro.
Noul Taycan nu va avea tracțiune integrală, ci doar roți motrice spate, spre deosebire de restul gamei (Taycan 4S, Taycan Turbo și Taycan Turbo S).
Versiunea de bază poate fi comandată cu două variante de baterie: Performance (71 de kWh) sau Performance Plus (83.7 kWh). Autonomia se ridică la 431 de kilometri (Performance), respectiv 484 km în cazul variantei Performance Plus.
Noua versiune dezvoltă 408 cai putere, promite o accelerație de la 0 la 100 km/h în 5.4 secunde și o viteză maximă de 230 km/h.
Primele exemplare Taycan cu tracțiune spate vor ajunge la dealerii Porsche în luna martie.
Via Porsche
ok, fara pomana macronica de 7000 euroi e 43800, dar tot e la jumate pret.
a si face zero-suta in 5,6 s + 225 km/h deci cam taycanica desi fara emblema.
tezla incepe sa dea la oase grav concurentei clasice si nici pe vw nu-i vad bine.
de unde pana unde se compara 2 masini doar la cat prind suta?
ca la tinuta de drum, comfort si orice vrei tu, acel porsche va fi peste o tesla.
si judecand pe ce zici tu, pot sa imi iau o termica care prinde suta in cat zici tu si sa nici nu coste cat o electrica, ci mai putin si sa nici nu am grija autonomiei.
desi ma intreb cata autonomie o sa ai cu orice masina din lumea asta daca tu la orice plecare de pe loc incerci sa faci suta in timpul minim :)
eu zic sa mai studiezi, o sa afli ca tesla 3 aia e vai capul ei la suspensie sau antifonare. nu mai zic de volanul ala de zici ca l-au facut copiii la gradinita....sau ca ti se opresc toate ecranele complet in mers. superb ce sa zic.