Ceasurile Ferrari vor purta semnătura elveţienilor de la Movado

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 27.03.2012
Ferrari şi Movado au semnat un parteneriat care presupune lansarea unei noi colecţii de ceasuri cu logo-ul Căluţului Cabrat. Elveţienii vor prezenta primele produse abia în 2013.

Ferrari a anunţat semnarea unui parteneriat oficial cu elveţienii de la Movado Group pentru producerea şi comercializarea de ceasuri personalizate cu logo-ul Căluţului Cabrat. Noua colecţie va oferi instrumente de măsurare a timpului cu un preţ de până la 1500 de euro, regăsite în toate magazinele lumii, autorizate Ferrari.

Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, a declarat: "Acest parteneriat completează perfect valorile brandului şi oferă clienţilor oportunitatea de a încerca unul din cele mai bune ceasuri existente în segment. Vrem să beneficiem de experienţa Movado în materie de design, tehnologie şi distribuţie pentru a putea livra fanilor noştri un ceas cu adevărat special."

Movado a declarat că va expune primele creaţii cu logo-ul Scuderiei italiene abia anul viitor, în cadrul târgului Annual Watch & Jewelry din Basel, Elveţia. Orologierul nu a publicat informaţii sau imagini cu viitoarele sale creaţii, însă a lăsat să se înţeleagă că ceasurile vor fi inspirate de monoposturile de Formula 1 şi maşinile de stradă Ferrari.

Efraim Grinberg, preşedintele Movado, a declarat: "Colecţia de ceasuri Scuderia Ferrari se va identifica printr-un design special, inspirat de modelele Ferrari, adaptat calităţii cu care ne-am obişnuit clienţii."

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru