Ceasurile Ferrari vor purta semnătura elveţienilor de la Movado
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ferrari a anunţat semnarea unui parteneriat oficial cu elveţienii de la Movado Group pentru producerea şi comercializarea de ceasuri personalizate cu logo-ul Căluţului Cabrat. Noua colecţie va oferi instrumente de măsurare a timpului cu un preţ de până la 1500 de euro, regăsite în toate magazinele lumii, autorizate Ferrari.
Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, a declarat: "Acest parteneriat completează perfect valorile brandului şi oferă clienţilor oportunitatea de a încerca unul din cele mai bune ceasuri existente în segment. Vrem să beneficiem de experienţa Movado în materie de design, tehnologie şi distribuţie pentru a putea livra fanilor noştri un ceas cu adevărat special."
Movado a declarat că va expune primele creaţii cu logo-ul Scuderiei italiene abia anul viitor, în cadrul târgului Annual Watch & Jewelry din Basel, Elveţia. Orologierul nu a publicat informaţii sau imagini cu viitoarele sale creaţii, însă a lăsat să se înţeleagă că ceasurile vor fi inspirate de monoposturile de Formula 1 şi maşinile de stradă Ferrari.
Efraim Grinberg, preşedintele Movado, a declarat: "Colecţia de ceasuri Scuderia Ferrari se va identifica printr-un design special, inspirat de modelele Ferrari, adaptat calităţii cu care ne-am obişnuit clienţii."
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
Comentarii (0)