Cu numai câteva zile în urmă vă povesteam despre accidentul lui Koenigsegg One:1 pe circuitul de la Nurburgring. Probabil cea mai scumpă mașină de serie avariată pe Iadul Verde ieșea în decor și lovea un gard de protecție la peste 110 km/h. Supercarul a plonjat 21 de metri și s-a răsucit la 180 de grade.
Urmele imprimate pe asfaltul de pe circuit indicau o posibilă defecțiune la sistemul de frânare, iar cercetările ulterioare ale celor de la Koenigsegg au confirmat ipoteza. Se pare că ABS-ul a încetat să mai funcționeze, iar pilotul, concentrat să stabilească cel mai bun timp pe Nurburgring, nu a observat indicatorul. Prin urmare, atunci când a încercat frânarea înainte de viraj, roțile față s-au blocat.
Din fericire, toate celelalte sisteme de siguranță au funcționat perfect, inclusiv airbagurile, iar șoferul a scăpat teafăr. A fost transportat la spital doar pentru verificări amănunțite. Pe viitor, Koenigsegg intenționează să introducă pe toate mașinile sale un senzor de avertizare în cazul unei defecțiuni la sistemul de frânare și suspensie, cu limitarea vitezei maxime la 100 de km/h.Cât privește mașina distrusă pe Nurburgring, Koenigsegg susține că structura monococă nu a fost afectată. Prin urmare, supercarul One:1 va fi reconstruit.
via carscoops
Comentarii (0)