Detroit Electric SP:01 - aşa arăta versiunea prototip
Caroseria sa este realizată din fibră de carbon, ceea ce aduce o masă de numai 1.067 kilograme, după cum anunţau reprezentanţii mărcii la o declaraţie anterioară. La vremea respectivă, modelului îi erau rezervaţi acumulatori de 37 kWh, care asigurau o autonomie de peste 300 de kilometri. Bateria modelului putea fi încărcată în doar patru ore, iar sistemul de frânare regenerativă ajuta la conservarea energiei cinetice pierdute în mod normal la frânare prin stocarea acesteia în acumulatorii litiu-ion din dotare.Renault: "Ne bucurăm că alţi constructori lansează maşini electrice în Europa"
REPORTAJ: Test cu primele modele electrice Renault: Fluence ZE şi Kangoo ZE
Spre deosebire de modelul prezentat anterior, cei de la Detroit Electric spun că modelul de serie va avea un nou design, care urmează să fie aprobat pentru producţie.
În prima parte a anului trecut, cei de la Detroit Electric aveau un prototip funcţional, despre care spuneau că va ajunge să fie produs în ultima parte a anului respectiv în cadrul unei uzine din Statele Unite ale Americii. Dacă modelul electric va avea succes, compania va introduce o berlină şi un supercar cu patru locuri, dar acestea din urmă vor fi dezvoltate şi construite în Detroit. Actuala companie Detroit Electric nu împarte cu vechiul "Detroit Electric" nimic în afară de numele descriptiv, care anunţă principalul produs al companiei. Prima companie Detroit Electric era un producător de maşini electrice a cărei activitate s-a încheiat în prima parte a secolului trecut pe fondul vânzărilor slabe.BMW i3, primul model electric de serie al mărcii, a fost prezentat oficial
Via Autocar
Ati uitat cu desavarsire de Tesla Roadster. Model care a fost produs aproximativ 4 ani 2008-2012, produs tot pe platforma Lotus, care accelereaza cu 3.7 s/100Km si are autonomie 390 Km.
http://www.teslamotors.com/roadster
http://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Roadster