Cea mai periculoasa sosea din lume
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce v-am plimbat acum cateva luni pe doua dintre cele mai proaste sosele ale lumii, Lena din Rusia si drumurile prapastioase din Congo, trecem in China pentru a vedea unul dintre cele mai periculoase drumuri deschise traficului existente in lume.
Vorbim, mai exact, de regiunea Taihang si de muntii cu acelasi nume, care adapostesc unul dintre cele mai periculoase drumuri deschise circulatiei care exista pe Glob. Regiunea se afla la 400 de kilometri sud-vest de Beijing iar soseaua pe care o aveti in imagine si pentru care stanca muntelui a fost pur si simplu sparta sub forma de semi-tunel leaga satul Guo Lin de restul lumii.
Tunelul se cheama Guoliang si se afla “suspendat” la 1700 de metri deasupra fundului prapastiei. Exista doua moduri in care se poate ajunge in satul Guo Lin. Primul dintre acestea este urcarea unei scari de asemenea sapate in stanca si denumita Tianti iar celalalt este calatoria deloc relaxanta prin tunelul Guoliang.
Este foarte interesant faptul ca tunelul a fost sapat chiar de localnici, care si-au vandut in anii ’70 animalele pentru a cumpara ciocane si unelte din otel.
Treisprezece sateni au inceput saparea unui tunel prin stanca. Actiunea a durat cinci ani iar tunelul masoara cinci metri in inaltime, patru in latime si 1.2 kilometri in lungime. Drumul stancos a fost deschis traficului in 1 mai 1977.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Propun ca cei aflati la putere sa fie pusi la sapat , in vacanta ( chiar acolo , pe banii lor, - e un bun remediu antistress - ) ca sa stie ca 50 % dintre romanii care ii suporta au un nivel de trai comparabil cu chinezii! :)
Ca premiu va fi propus sa fie ales consilier al ministrului transporturilor !!!
Stima ,
Noroc!
se pare ca noi avem altele de invatat !?!?!?!?
ex:in 14 luni au facut o autostrada perfect dreapta de cca 500km(cam cit buc-satumare) cu 5+5benzi si neste intrari/iesiri ca in los angeles
vive les chinois.