- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tuning
Ultimele stiri din Tuning
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
-
Brabus a pregătit un nou pachet de tuning pentru crossover-ul electric Smart #3. Noul pachet aduce o serie de elemente vizuale noi, dar și o suspensie nouă, mai joasă față de modelul obișnuit. (27.08)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Hyundai a emis cea mai mare rechemare în service a anului
- Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
- Viitorul Volkswagen Golf va fi dezvoltat împreună cu Rivian
- FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Citroen C5 Aircross
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Cea mai nervoasa Fabia din lume: 500 CP!
respect...
si cu numai o tona...pai ferrari ar trebui sa se ingrijoreze
Evident ca are o mama de turbina in care o sa aspire toate veveritele de pe drum si o sa trebuiasca facuta revizie la 5000 de km dar nu o sa fie asa nasol ca la Mitsubishi.
Mai documentativa fratilor.
frumos exemplar de skoda , bravo !!!
O zi buna !!
Motorul de pe SEAT LEON CUPRA are 2 litri si 240 CP, iar cel de pe SKODA OCTAVIA RS are 200 CP. Si astea sunt masini de "serie". Deci 500 CP ar fi posibil la un motor aranjat.
Iar masina este foarte frumoasa.
Bravo cehilor !!
merita toate laudele constructorii cehi, si de ce nu , un exemplu si pentru concurenti...???!!!
ar fi interesant de aflat si pretul masinii, chiar daca e o masina sport e foarte ......cool
cine nu si-ar dori-o in garaj ??!! ...... sa ridice mana sus...:)))))
1. fiabilitate
2. fiabilitate :)
Poti scoate 1000cp din aia 2l. Cat tine insa masina/motorul, e alta treaba.
In primul rand hibridul de mai sus n-are nimic in comun cu Fabia. Poate doar numele si farurile. Un sasiul de pe o Fabia, chiar si ranforsat, nu poate suporta cuplul si puterea masinii asteia.
In al doilea rand, stati linistiti ca ferrari , porsche, lambo, Koeni samd nu tremura. Uitati-va la masina asta cum arata. O strutzocamila plina de bare, tevi & stuff. Te urci in ea, te simti ca intr-o macara: Peste tot fire, tevi, leviele, manivele. Te urci intr-un ferrari vezi clasa, vezi piele, vezi scaune incalzite, vezi sisteme audio, clima, etc. In plus, e in stare sa ruleze 100-200k km. Motorul de pe rahatul asta rosu o sa fie schimbat la fiecare 10k. Asa ca in cazul asta comparatia e deplasata. Masina asta e pentru track-days, ferrari e pentru every-day. Daca pregatim un ferrari pentru track-day buburuza asta n-o sa aiba nici o sansa. So, chill out, the big ones don't give a fuck.
Sant 3 modele de tunning total care asteapta colaborarea celor de la Dacia si pana cel tarziu luna viitoare va fi produs.
pa pa
ps: stiu asta fiindca lucrez la un model chiar eu
Si nu au cum sa aiba o tehnologie mai buna ca Porsche sau Ferrari.E o masina de demonstratie si e buna pentru curse de strada si pentru "aspirat" domnisoare si doamne .:).
Io zic sa renunti la iarba. Incep sa se vada efectele
si trebuie sa ne gandim la confort,adica una este sa te dai in curse de raliu unde trebuie sa ai barele alea de care se plang cei de mai sus si alta e sa mergi la club cu fie el si un FQ400.
felicit pe cei de la skoda,ar fi frumos sa vedem asa ceva intr-un campionat de wtcc sau wrc dar cu mai putini caluti ca sunt limitate prin regulament.merge si cu 500 cp si ne dam la noi la VTM.
http://www.youtube.com/watch?v=V8ILpBM8oVo
banuiesc ca cei care tin cu mitsu tin si cu subaru , intr-o comparatie cu VW
vedeti filmuletul si apoi duceti-va la culcare