Cea mai nervoasa Fabia din lume: 500 CP!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ce ati spune daca ati vedea pe strazile capitalei sau pe soselele tarii o masina pe a carei placuta de inmatriculare sta scris "RS 01 WRC"? V-ati gandi imediat ca RS nu este un judet din Romania si ca trebuie sa fie ceva necurat la mijloc. Ei bine, "necuratul" chiar exista si se numeste, in cazul nostru, Brisk, o companie ceha care a dezvoltat cea mai radicala Skoda Fabia existenta in lume.
Denumit chiar Fabia RS 01 WRC, exemplarul din imagini a fost prelucrat cu ajutorul tunerilor de la ProDrive pe baza primei generatii a modelului ceh. Diferentele fata de modelul de serie sunt insa radicale, incepand cu formele exterioare si terminand cu partea tehnica, unde motorul TFSI de 2.0 litri de origine Volkswagen face ravagii. Disponibil si pe Volkswagen Golf 5 GTI si pe Audi S3, motorul scoate (atentie!) 500 de cai putere/7800 rpm si 600 Nm la 3700 rpm. Toate acestea in conditiile in care masa proprie a exemplarului preparat de brisk nu depaseste 1000 de kilograme.
Si pentru ca rollcage-ul din interior ne da cateva indicii referitoare la locurile in care ar putea fi utilizat modelul despre in discutie, performantele sunt si ele adaptate etapelor de raliu: 2.7 secunde pentru 0-100 km/h.
Brisk sustine ca modelul poate sa participe fara niciun fel de problema in raliuri nationale si internationale, urmand sa fie principalul punct de interes in cateva evenimente promotionale in care publicul larg il va putea chiar testa.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
-
Brabus a pregătit un nou pachet de tuning pentru crossover-ul electric Smart #3. Noul pachet aduce o serie de elemente vizuale noi, dar și o suspensie nouă, mai joasă față de modelul obișnuit. (27.08)
- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
- KTM, producătorul austriac de motociclete, ia masuri pentru evitarea falimentului
- Viitorul Volkswagen Golf va fi dezvoltat împreună cu Rivian
- Hyundai a emis cea mai mare rechemare în service a anului
respect...
si cu numai o tona...pai ferrari ar trebui sa se ingrijoreze
Evident ca are o mama de turbina in care o sa aspire toate veveritele de pe drum si o sa trebuiasca facuta revizie la 5000 de km dar nu o sa fie asa nasol ca la Mitsubishi.
Mai documentativa fratilor.
frumos exemplar de skoda , bravo !!!
O zi buna !!
Motorul de pe SEAT LEON CUPRA are 2 litri si 240 CP, iar cel de pe SKODA OCTAVIA RS are 200 CP. Si astea sunt masini de "serie". Deci 500 CP ar fi posibil la un motor aranjat.
Iar masina este foarte frumoasa.
Bravo cehilor !!
merita toate laudele constructorii cehi, si de ce nu , un exemplu si pentru concurenti...???!!!
ar fi interesant de aflat si pretul masinii, chiar daca e o masina sport e foarte ......cool
cine nu si-ar dori-o in garaj ??!! ...... sa ridice mana sus...:)))))
1. fiabilitate
2. fiabilitate :)
Poti scoate 1000cp din aia 2l. Cat tine insa masina/motorul, e alta treaba.
In primul rand hibridul de mai sus n-are nimic in comun cu Fabia. Poate doar numele si farurile. Un sasiul de pe o Fabia, chiar si ranforsat, nu poate suporta cuplul si puterea masinii asteia.
In al doilea rand, stati linistiti ca ferrari , porsche, lambo, Koeni samd nu tremura. Uitati-va la masina asta cum arata. O strutzocamila plina de bare, tevi & stuff. Te urci in ea, te simti ca intr-o macara: Peste tot fire, tevi, leviele, manivele. Te urci intr-un ferrari vezi clasa, vezi piele, vezi scaune incalzite, vezi sisteme audio, clima, etc. In plus, e in stare sa ruleze 100-200k km. Motorul de pe rahatul asta rosu o sa fie schimbat la fiecare 10k. Asa ca in cazul asta comparatia e deplasata. Masina asta e pentru track-days, ferrari e pentru every-day. Daca pregatim un ferrari pentru track-day buburuza asta n-o sa aiba nici o sansa. So, chill out, the big ones don't give a fuck.
Sant 3 modele de tunning total care asteapta colaborarea celor de la Dacia si pana cel tarziu luna viitoare va fi produs.
pa pa
ps: stiu asta fiindca lucrez la un model chiar eu
Si nu au cum sa aiba o tehnologie mai buna ca Porsche sau Ferrari.E o masina de demonstratie si e buna pentru curse de strada si pentru "aspirat" domnisoare si doamne .:).
Io zic sa renunti la iarba. Incep sa se vada efectele
si trebuie sa ne gandim la confort,adica una este sa te dai in curse de raliu unde trebuie sa ai barele alea de care se plang cei de mai sus si alta e sa mergi la club cu fie el si un FQ400.
felicit pe cei de la skoda,ar fi frumos sa vedem asa ceva intr-un campionat de wtcc sau wrc dar cu mai putini caluti ca sunt limitate prin regulament.merge si cu 500 cp si ne dam la noi la VTM.
http://www.youtube.com/watch?v=V8ILpBM8oVo
banuiesc ca cei care tin cu mitsu tin si cu subaru , intr-o comparatie cu VW
vedeti filmuletul si apoi duceti-va la culcare