Australienii s-au alarmat atunci când au auzit că noul Ford Focus RS va fi vândut pe piața lor fără nici o restricție pentru modul de rulare Drift. Pentru cei care nu știu, noul Ford Focus RS este una dintre cele mai distractive hot-hatch-uri mulțumită modului Drift, care permite reducerea intevenției sistemului de stabilitate și acționarea diferențialului dublu al tracțiunii integrale. Rezultă o mașină cu care aproape oricine poate face drifturi.
Așa cum o sugerează și numele, Focus RS se dovedește a fi cel mai accesibil instrument de drift, cu o setare care va face deliciul iubitorilor de senzații tari. În ciuda acestui val de simpatie, se pare că modul Drift nu fusese plănuit să debuteze pe noua generație Focus RS. El a fost descoperit din întâmplare de către doi ingineri Ford Performance în timpul testelor.
Tyrone Johnson, managerul departamentului de inginerie Ford Performance, a povestit cum s-a făcut descoperirea: ”Unul dintre inginerii mei se afla la volan, iar în dreapta lui, cu laptopul în brațe, stătea cel responsabil cu calibrarea sistemului de tracțiune integrală. drift, iar noi am fost de acord pentru că suntem toți o gașcă de nebuni”.
Acesta din urmă a încercat o setare, iar pilotului i-a plăcut. Au exersat setările și au înțeles potențialul. Omul cu laptopul a început să lucreze la dezvoltarea unui mod special pentruAcelași Johnson a explicat că nici atunci modul Drift nu a fost aprobat oficial. A fost nevoie de o demonstrație pentru Raj Nair, directorul global al departamentului de dezvoltare. ”Acesta a declarat imediat că trebuie să instalăm această setare pe versiunea finală. Este un atu de care trebuie să profităm”, susține Johnson.
via motoring
Iar povestea cu Australia, este cireasa de pe tort, cum sunt ei micutzii panicati ca are Focus RS, posibilitatea de drift. Mai toate masinile cu RWD si peste 200 de cai putere, pot face drifturi mult mai capabile si nu se mai sperie nimeni.
E totul pur marketing.
Tine de gusturi, dar as alege BMW M2, A45AMG, RS3, Golf R in fata RS-ului, chiar daca cu pret mai mare.
Sau preferi marketing de genul:
http://www.automarket.ro/stiri/inspirati-de-marcile-premium-germane-ford-lanseaza-pachetul-estetic-71397.html
?
M-ai spart. Daca tot discutam ipoteze, alege si tu un Veyron. Pana atunci strange cureaua si aduna bani sa-ti iei Sandero second.
- Se vede de unde au taiat la costuri, si anume in special la interior. Interiorul mi se pare cu o calitate specifica masinile americane/ japoneze. Stai/conduci AMG 45 AMG sau RS3 si apoi o sa vezi diferenta. E pur si simplu, vorba daca iti permiti sau nu. A45AMG - 55.000, Focus RS - 40.000. E o diferenta mare de bani, dar la toate capitolele e peste Focus RS.
Iar daca rap perf/bani e ce conteaza cel mai mult, as lua oricand Mergane RS trophy. Chiar daca cu tract fata, pentru un sofer obisnuit, pe suprafata uscata, este aproape la fel de rapid pe un drum virajat sau circuit. si costa cu 10.000 mai putin.
"M-ai spart. Daca tot discutam ipoteze, alege si tu un Veyron. Pana atunci strange cureaua si aduna bani sa-ti iei Sandero second."
- Comparatia este pertinenta, pentru ca sunt competitori directi ai lui Focus RS, nu de ozn-uri.
- Spre bucuria mea, am o masina mai puternica si mai luxoasa decat RS ;)