- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
General
Ultimele stiri din General
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Cea mai frumoasa masina din lume
"Audi a castigat", "Audi a fost apreciat, nu doar de juriu, ci si de public", "designer-ul de la Audi a spus", "Audi dispune de" etc...
... si nici un cuvant despre alte marci participante!!! Audi a castigat aceste sectiuni, dar cine a fost pe locul doi? Cine a castigat la alte sectiuni ale concursului?
Sau a fost un concurs numai cu patru sectiuni, pe care le-a castigat Audi si n-a mai participat nimeni?
In mod firesc, se anunta si cei de pe locurile doi sau trei, tocmai pentru a arata ce adversari de marca au fost invinsi.
Dar acesta nu este un articol firesc. Trebuia sa apara ceva despre Audi. Si a aparut! Si nu si despre altii, ca doar Audi au platit.
Practica aceasta este comuna si a inceput sa mi se para firesc sa plateasca daca vor sa apara stiri "speciale" despre ei.
Problema este ca, de lene, cel care "a scris" articolul, a copiat din comunicatul de presa de la Audi si atat.
Daca baga "stirlie platite" intr-un articol normal din care aflam si noi ceva si nu ne mai statea in gat, toata lumea era multumita.
Asa, si-a batut joc si de banii lui Audi si de cititori.
PS: Pun pariu ca Porsche Romania, importatorul Audi in Romania, a aflat de la noi despre acest eveniment. Asteptam noi critici pentru a va oferi explicatiile necesare!
Te pupa concurenta
Nici nu vreau sa devin PR.
Nu "reprezint" concurenta lui Automarket.
Nici nu sunt de parere ca tot ce este romanesc este gresit.
Faptul ca articolul se refera la un concurs si...
nu aminteste decat de castigatorii unei singure marci mi s-a parut partinitor (din partea lui Automarket)
... si m-a dus la ironia cu "stirea platita".
Criticile mi le-am insusit.
:) Tencs.
aaaaaaaaa..chm...la romania? :)))))))))))))) nu zau,pe bune? :)))))))))))))))))))))))))))))))))) voi romulanii sunteti extraordinari...va puteti droga cu aqua qiorensis si debita aberatii patriotarde domnilor si restu'.ceva vechi,dar de actualitate:in romulania NU exista asa ceva :))))))))))))))))))
Numai bine la toata lumea!!!