Deși este o companie auto cu numai trei modele în gamă, ritmul în care Tesla anunță noutățile este uluitor. La mai puțin de o lună de la debutul lui Model 3, cel mai mic și mai accesibil produs al său, Tesla prezintă un facelift pentru Model S, cea mai populară mașină din gamă.
Deși nu s-au schimbat foarte multe în termeni estetici, Tesla Model S beneficiază de un nou aspect frontal, cu o grilă nouă, cu o nouă semnătură LED, adică detalii împrumutate de la frații mai noi, Model 3 și Model X. Interiorul se bucură și el de o serie de noutăți, printre care scaunele ventilate și încălzite, o opțiune necesară în acest segment de lux. Există și un filtu de aer HEPA, certificat medical, dar și două noi inserții din lemn, Dark Ash și Figured Ash.
Clienții vor putea alege un pachet denumit Premium Upgrade, care vine cu tapițerie din piele Nappa, plafon îmbrăcat în Alcantara, lumină ambientală LED, faruri cu LED și filtrul de aer amintit mai devreme.
Pentru cei mai friguroși există și un pachet Subzero Weather, care adaugă scaune încălzite pentru locurile din spate, volan încălzit și stropitoare de parbriz, de asemenea încălzite. Gama de motorizări se deschide cu versiunea Model S 70, care dispune de 315 cai putere, poate atinge 100 de km/h în 5.5 secunde și ajunge la 225 de km/h. Autonomia este de 376 de kilometri.Există apoi Model S 70D, care vine cu două motoare și cu o putere totală de 328 de cai. Accelerația până la 100 de km/h se face în 5.2 secunde, viteza maximă este tot de 225 km/h, însă autonomia crește la 386 de kilometri.
Tesla Model S 90D vine de asemenea cu două motoare electrice care oferă un total de 417 cai putere, suficient pentru a ajunge la 100 de km/h în 4.2 secunde și pentru o viteză maximă de 250 de km/h.
Autonomia crește și ea la 473 de kilometri.Cea mai puternică opțiune rămâne Model S P90D, care are aceeași arhitectură cu două motoare, dar oferă 463 de cai și îi permite mașinii să ajungă la 100 de km/h în 3.1 secunde. Viteza maximă rămâne limittă la 250 de km/h. Dacă se optează și pentru modul Ludicrous, accelerația scade sub 3.0 secunde, iar puterea urcă la 532 de cai.
Odată cu faceliftul, Tesla Model S primește și un nou încărcător, de 48 amperi, care ar urma să reducă timpul de încărcare.
kind of Gay...
Ne vom obișnui în cele din urmă.
Apropo, mă întreb unde sunt tampoanele (alea de pe bara de protecție)? De fapt, unde a dispărut bara de protecție de la mașini? Unde e bara aia de protecție din anii '70-80, ca la Volvo 244?
tampoanele alea imense erau puse sa poata satisface niste conditii legate nivelul pagubelor aparute in caz de accident la viteze mici. Probabil ca timpul a demonstrat ca sunt ineficiente unul din motive fiind amplasarea la inaltimi diferite functie de model/marca
am uitat acolo...sub caroserie :)
si bara/spoiler in sine a preluat micile socuri ale fostelor bare de protectie
Poza de interior prezinta consola centrala (care e noua).
Aia a fost o întrebare retorică. Știu unde e bara de protecție la mașinile noi. Tot așa cum timpul a demonstrat că pot fi eficiente și "ascunse", designul a evoluat așa cum îl știm.
Deoarece o mașină electrică nu are nevoie de radiatorul specific motorului termic, grila de motor nu va mai fi necesară, nici măcar estetic (la unele mărci arată identitatea întradevăr). Pentru o mașină electrică este de preferat un bot "curat", fără grilă, deoarece nu mai își are rostul ca funcție, precum și din alte considerente (de aerodinamică, de design).
Tesla P90D are 2 motoare - "503 hp rear, 259 hp front" rezulta undeva la 760 de cai si intradevar pe modul Ludicrous motorul spate are 532 hp.
Informatiile sunt pe tesla.com
Interiorul are materiale scumpe si este burdusit de tehnologie. Autonomie buna,sprint excelent. E o masina buna din toate punctele de vedere.
Gratis.