Kia K8 a debutat în urmă cu trei ani, pe piața din Coreea de Sud. Acum, sedanul cu valențe premium a primit un facelift destul de important, având în vedere că designul părții frontale a fost modificat complet.
Echipa de creație a optat pentru o parte frontală mai pătrățoasă, cu faruri verticale unite de o bandă LED. Și spoilerul spate a fost ușor revizuit, iar terminațiile false ale sistemului de evacuare au dispărut.
Habitaclul a fost și el revizuit, în special la nivelul bordului și al tunelului central. În continuare, instrumentarul de bord digital și ecranul central al sistemului multimedia sunt integrate într-un singur ansamblu curbat.
Kia a îmbunătățit, de asemenea, calitatea materialelor și a finisajelor. Lista de dotări include acum și o zonă de încărcare prin inducție pentru două telefoane.
Pentru început, noua Kia K8 este disponibilă alături de un motor de 2.5 litri, pe benzină, dar și alături de un agregat V6 de 3.5 litri, tot pe benzină. GPL.
În plus, clienții primesc și un propulsor V6 de 3.5 litri alimentat cuDin păcate, Kia K8 facelift este disponibilă numai pe piața din Coreea de Sud.
via Carscoops
un sedan, ineficient spatial prin insasi forma lui, pierde in orice moment la capitolul practic in fata unui suv. accesul la bord, pozitia pasagerilor in interior, volumul de incarcare, modularitatea interiorului, sarcina utila, garda la sol, vizibilitatea si nu in ultimul rand senzatia de siguranta oferita, toate sunt de partea suv-ului. clar ca exista si minusuri (masa si consum mai mari, coeficient aerodinamic mai slab, centru de greutate mai mare, costuri de intretinere in general mai mari), dar atata timp cat cumparatorii le considera acceptabile, categoria suv va continua sa castige cota de piata
personal, ce apreciez eu mult la un suv, este usurinta curatarii interiorului, este super comod sa faci o aspirare fara sa te treaca toate transpiratiile sau sa te rupi de spate din cauza accesului prost, ca la masinile joase. iar la spalarea pe exterior, garda la sol mare si pasajele largi ale rotilor iti permit sa bagi lancea si sa speli ca lumea cu jet toate articulatiile si burta masinii, foarte util iarna, cand vrei sa dai jos sarea si toata mizeria acumulata pe acolo.
Judecand in aceeasi maniera ca tine, o sa vin si eu sa-ti spun ca SUV-ul este cea mai inutila si urata forma de caroserie pentru adevarata nevoie a pitipoancelor si "bagabontilor" de mana a 3-a.
Vrei masina de teren, ia-ti un adevarat SUV body on frame si fa-ti treaba cu el la munte sau la competitii de offroad. Asta e singurul loc unde un "SUV" are ce cauta. Prin SUV se intelege o masina capabila, durabila, simpla, utilitara si care nu are ce cauta prin parcari de mall sau in oras.
Ah, da! Ghici ce! Tomberoanele astea de SUV-uri noi sunt mai mult prin oras (unde nu ar avea ce sa caute) si nu pe vreun drum forestier ca le pica rotile numai la gandul unei gropi.