Mercedes-Benz are o strategie interesantă de a publica informaţii şi fotografii cu modelele din gama proprie. Dacă în luna august am văzut pentru prima dată fotografii cu noul C-Klasse Coupé, imaginile fiind pe atunci însoţite şi de informaţii oficiale legate de noul model al mărcii germane, astăzi avem în faţă o completare a galeriei şi a informaţiilor regăsite la acea vreme.
Cea mai importantă adăugire este cea a motorizărilor disponibile, informaţie "fentată" acum trei luni. Aflăm, astfel, că noul Mercedes-Benz C-Klasse Coupé le oferă celor care-şi doresc acest model patru motoare pe benzină care vin în variante între 156 şi 245 CP şi două versiuni de putere ale motorului diesel de 2.2 litri din gama Mercedes: 170 şi 204 CP. Pe lângă acestea vor exista versiunile de performanţă C63 AMG Coupe şi C63 AMG S Coupe, care scot 476, respectiv 510 CP dintr-un motor de 4.0 litri twin-turbo.
Cel mai economic motor, dieselul de 170 de cai, scoate un consum mediu de 4.1 litri, în timp ce versiunile AMG reuşesc performanţe demne de un supercar: 4.0, respectiv 3.9 secunde pentru 0-100 km/h.
O listă completă a motorizărilor disponibile pe C-Klasse Coupé cu performanţele oferite de fiecare poate fi regăsită mai jos.
Versiune | Cutie |
Cilindree (cmc) |
Putere (CP) |
Cuplu (Nm) |
0-100 km/h (secunde) |
Consum (l/100 km) |
Emisii (g CO2/km) |
|
D | C220d Coupé | M6 | 2143 | 170 | 400 | 7.8 | 4.1 | 106 |
A9 | 7.5 | 4.1 | 106 | |||||
C250d Coupé | A9 | 2143 | 204 | 500 | 6.7 | 4.2 | 109 | |
B | C180 Coupé | M6 | 1595 | 156 | 250 | 8.5 | 5.3 | 122 |
A7 | 8.8 | 5.4 | 126 | |||||
C200 Coupé | M6 | 1991 | 184 | 300 | 7.7 | 5.3 | 123 | |
A7 | 7.3 | 5.4 | 125 | |||||
C250 Coupé | A7 | 1991 | 211 | 350 | 6.8 | 5.4 | 125 | |
C300 Coupé | A7 | 1991 | 245 | 370 | 6.0 | 6.3 | 146 | |
C63 AMG Coupé | A7 | 3982 | 476 | 650 | 4.0 | 8.6 | 200 | |
C63 AMG S Coupé | A7 | 3982 | 510 | 700 | 3.9 | 8.6 | 200 |
In alta ordine de idei, nu are mercedes aceeasi fiabiltiate pe care o avea in '95, cand avea mari probleme financiare anume din cauza fiabilitatii, dar acuma arata foate bine, a iesit din tiparul ala de masina clascica/conservatoare.