Potrivit datelor furnizate de către Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), românii au înmatriculat 11.927 de mașini noi în luna septembrie, cu 33.38% mai multe decât în aceeași lună a anului trecut.
Publicația Profit.ro arată că, în a noua lună din an, Dacia a fost cea mai vândută marcă (3.561 de unități). Constructorul de la Mioveni a fost urmat de Toyota (924 exemplare), Skoda, Volkswagen, Hyundai, Renault și Ford.
Ford Focus a fost cel mai vândut model de import. Acesta a fost urmat, în top, de către Skoda Octavia, Hyundai Tucson și Tesla Model 3. Modelul cu zero emisii al constructorului american a intrat, în premieră, în topul vânzărilor de automobile din România.
În ceea ce privește situația înmatriculărilor de mașini noi după primele 9 luni ale anului, aceasta a înregistrat o creștere de 7.94% (95.276 de unități) față de aceeași perioadă a anului trecut.
via Profit.ro
Interesant de vazut ca mai sunt si romani care vor altceva.
Oricum mai au de lucrat pana dispare VAG din peisaj.
In septembrie cel mai vândut automobil de import a fost Ford Focus, cu 335 de unități, urmat de Skoda Octavia, 332, Hyundai Tucson, 324, și Tesla Model 3.
Dupa ce arati clasamentul poti sa scrii cate cuvinte doresti si sa analizezi si sa elucubrezi. Dar dumneata nu ai prezentat niciun clasament, doar o salata de vorbe fara sens.
"Cele mai vândute automobile electrice din România au fost, în septembrie, Dacia Spring (642 de unități), Tesla Model 3, 244 unități, Tesla Model Y, 97 de unități, VW Up, 25 de unități, și Megane E-Tech, 24 de unități. "
practic, piata si vanzarile sunt puternic distorsionate de intarzierile acumulate din trecut, in unele cazuri fiind vorba si de peste 12 luni de intarzieri.
a fost ca o colmatare a unei tevi, iar acum se varsa tot ce s-a acumulat in decurs de multe luni, aproape un an. de asta situatia din septembrie, posibil si octombrie nu este reprezentativa.
asa se face ca printre modele de import care se vand in cifre frumusele si in ritm relativ constant, precum octavia, tucson sau diverse toyota sau vw, vedem acum vanzari masive la tesla, care se stie ca e o masina scumpa si foarte putini si-o permit sau la focus, o masina aproape moarta, care se vinde slab si din cauza asta nu va mai avea succesor, puma fiind calul de bataie al lui ford in ultimii ani.
iar dacia se distanteaza in fruntea vanzarilor pentru ca asa a fost tot timpul, e normal, e considerata marca autohtona, desi e renault 100% si e cumparata masiv atat de persoane fizice, cat si de institutii si firme. avansul dacia se explica cu atat mai mult cu cat fiind masini relativ mai simple, productia dacia nu a fost atat de rau afectata de criza semiconductorilor sau altor componente, ba chiar ajunsese in nu mai stiu care luna din anul asta sa fie sandero nr 1 la vanzari in ue.
Alea 600 bucati BMW-uri sunt trecute tot ca vanzari?
Interesant ar fi sa stim si cate masini se fac praf, sunt daune totale si sunt inlocuite cu altele noi. Alea tot la vanzari masini noi se calculeaza?