Noul Ford Focus RS este unul dintre cele mai apreciate modele sport de pe piață, iar acest lucru se datorează mai ales sistemului inteligent de tracțiune integrală de care dispune Hot Hatch-ul construit de divizia europeană a mărcii din State. Disponibil pentru prima dată în versiune cu patru roți motrice, Focus RS reușește să-și pună cei 350 de cai putere pe șosea fără probleme, iar review-urile pozitive ale jurnaliștilor de pe întreg Globul confirmă acest lucru.
Ei bine, britanicii de la Autocar ne anunță că GKN, compania care a construit sistemul de tracțiune integrală de pe Focus RS, se pregătește să-l adapteze pentru ca acesta să fie montat pe viitoarea generație Insignia OPC, care va fi lansată în cursul anului 2017.
Secretul ținutei de drum excelente care limitează la maximum subvirarea este modului Twinster instalat pe puntea spate și care are grijă de modul în care cuplul este transmis către roți. În sistemul utilizat de Ford, puntea față beneficiază de aportul unui diferențial blocabil electronic clasic care frânează fiecare roată în momentul în care aceasta pierde din aderență.
Conform primelor informații disponibile, viitoarea generație a lui Opel Insignia OPC va beneficia nu doar de aportul tehnic al integralei, ci și de o platformă nouă care va permite scăderi de greutate de până la 200 de kilograme în raport cu actualul model.
via Autocar
In Europa, rivalii Renault si PSA au dezvoltat in comun motoare in trecut.
Globalizarea sa traiasca!