Deşi a fost cunoscut până acum drept un constructor de nişă, orientat către vehicule sportive minimaliste, Caterham ar putea să devină ceva mai popular în următoarea perioadă. Britanicii vor să îşi extindă activitatea în viitor şi să devină un producător de volum.
O susţine chiar Tony Hernandes, omul care conduce compania din Regatul Unit şi care intenţionează să poziţioneze brandul pe mai multe segmente şi pe mai multe pieţe globale. Tony Hernandes nu este la prima tentativă de a dezvolta un brand global, trecutul său fiind strâns legat de compania aeriană AirAsia, pe care a fondat-o.
Hernandes speră ca modelele să se diferenţieze clar şi să atragă clienţii către un brand până acum aproape anonim. Planul este acela de a oferi modele capabile să păstreze plăcerea de a conduce, specifică celui mai popular model al momentului, Seven.
Chiar dacă va fi un produs diferit de ceea ce vedem pe piaţă, Caterham va încerca să atace segmente cu o mare priză la public. La începutul acestui an, şeful britanicilor vorbea despre un SUV şi chiar despre un model subcompact. Ambele vor fi dezvoltate alături de Renault, cu care Caterham are deja un parteneriat solid.Tot alături de francezi va fi creat şi modelul sportiv gata să renască brandul Alpine. El va fi vândut şi cu logo-ul Renault, dar şi cu cel Caterham. În ambele situaţii, constructorii vor face apel la diviziile lor de Formula 1 pentru a câştiga la capitolul imagine şi cunoştinţe.
via motorauthority
Comentarii (0)