Spre deosebire de colaborarea Toyota-Subaru, modelul rezultat va avea schimbări majore la nivel de habitaclu şi caroserii semnificativ diferite. Laurens van den Acker, şeful departamentului de design de la Renault, promite că modelele vor oferi două impresii complet diferite, ambele urmând să prezinte ce au mai bun cele două companii. În cazul Caterham, directorii companiei doresc să vândă 3.000 de C120 pe an, ceea ce ar duce la creşterea vânzărilor cu 500%.
Indiferent de sigla pe care o vor purta, cele două modele vor fi construite la uzina Renaultsport din Dieppe, Franţa, deţinută în proporţie de 50/50 de Caterham şi de Renault. Caterham pregăteşte propriile setări în materie de suspensie şi d irecţie, iar motorizarea va fi modificată suplimentar de inginerii din Surrey. În prima fază, modelul va fi lansat cu o motorizare de 250 CP, dar ţinta celor de la Caterham va fi o unitate de 300 CP. Propulsorul nu a fost introdus încă în producţie, dar este o unitate furnizată de francezii de la Renault. Graţie caroseriei din aluminiu, modelul va avea o masă totală de 1.100 kilograme, ceea ce ar trebui să-i asigure un nivel ridicat de performanţă.Via Autocar | CGI: Autocar
Se bate cu Lotus nu este vreo mare dificultate, in momentul de fata nu vad vreun model Lotus sa rupa gura targului, cu ceilalti dehh... greu, si nu este vorba de tehnica, cei de la Renault o au si au demonstrat-o.
Am avut o discutie in urma cu @io si repet intrebarea: Renault stie sa vanda masini mai scumpe de 50 000€?
L-ar mai trebui o campanie agresiva cum face Nissan cu Nismo.
In principiu ar merge nu imi este clar unde va pozitiona masina
Aici gresesti. Nu e vorba marca Renault, ci de o marca noua - Alpine.
Va dispune de o filosofie premium-sportiva, iar aici au oamenii potriviti.
Pe langa faptul ca Alianta Renault-Nissan dispune de resurse financiare importante, ce poate fi mai "premium" decat Formula 1?
Nu cred ca-i cazul sa le spui tu ce inseamna o masina premium sau sportiva. Au manageri de top la nivel international si daca mai au nevoie pot cumpara altii. Slava Domnului, ii tine buzunarul.
Oricum, daca ai impresia ca in istoria sa Renault n-are experienta in masini premium, chiar exclusiviste, te inseli amarnic. Inseamna ca nu cunosti istoria Renault si n-ai auzit de Renault Reinastella ce rivaliza cu Rolls Royce.
Nu am spus ca nu au resurse, oameni potriviti si ca nu stiu sa faca, eu xxx am zis "nu imi este clar unde va pozitiona masina" ca vor face o masina de 300Cp nu spune mare lucru
Renault Reinastella => 1932 si de atunci ce-au facut?
Voi superfani Renault opriti-va sa aberati, deveniti ridicoli
Ce nu pricepi din faptul ca vom discuta de o marca premium-sportiva distincta, numita Alpine? Ce "pozitionare" visezi? E foarte evident prin produs. Ar trebui sa te duca capul ca-i prea devreme pentru alte detalii. Dar iti cer prea mult... Hop, ai dat search pe Google pentru Reinastella vad. Nu sunt aici sa-ti fac eu cultura auto, baietas! Faptul ca nu-ti convine tie, asta-i alta discutie!
bineinteles ca am apelat la google, Rolls a ramas asta a lor nu, trage si tu concluzia
Tu esti un alt fanatec al unei chestii fara o baza reala
Alpine a fost ceva foarte bun dar dupa ce au incheiat seria 110 totul a fost un fis, au avut asul in maneca