Atunci când te orientezi spre o nouă mașină, scopul este de a intra în posesia ei cât mai repede. Evident că, dacă vrei personalizarea acesteia și dealerul nu are mașina dorită pe stoc, ești de acord să aștepți o perioadă rezonabilă pentru a pune mâna pe noua achiziție. Câteva săptămâni, o lună, două, trei, șase? Cu cât termenul de livrare este mai înaintat, cu atât producătorii auto încep să aibă probleme cu clienții care vor mașina cât mai repede posibil.
Ei bine, în lumea supercar-urilor lucrurile stau ușor diferite. Suedezul Christian von Koenigsegg, fondatorul companiei auto care-i poartă numele, a recunoscut la Salonul Auto de la Geneva, recent încheiat, că producătorul scandinav are o mică problemă când vine vorba de timpii de livrare. Care, în cazul Koenigsegg, se întind în acest moment pe nu mai puțin de patru ani de la momentul comenzii.
Conform omului de afaceri suedez, soluția pe care o vede pentru rezolvarea acestei probleme este creștere ritmului de producție. În acest moment, Koenigsegg produce între 16 și 20 de mașini pe an. "Vrem ca ritmul să crească spre finalul anului spre 25 de mașini, iar în 2018 să putem să vorbim de 30 de malșini produse anual. Chit că asta înseamnă că avem nevoie ulterior de construcția unor noi clădiri care să servească acestui scop", spune businessman-ul scandinav.
via MSN
Comentarii (3)