Cu ocazia aniversării centenarului BMW, biroul din România al mărcii bavareze a pregătit un proiect special dedicată clienților și fanilor. Este vorba de o carte care subliniază momentele-cheie ale istoriei brandului german. Cartea "BMW. 100 de ani" este scrisă de jurnalistul Alexandru Dobai și nu va fi disponibilă în format tipărit în librării, urmând să le fie oferită exclusiv clienților BMW care cumpără o mașină a mărcii în cursul anului 2016.
Pentru publicul larg, cartea va fi disponibilă în format digital gratuit în magazinul de cărți Apple, accesabil pe sistemul de operare iOS. Aici va fi publicat câte un capitol în fiecare lună până la finalul anului în curs. Cartea "BMW. 100 de ani" este disponibilă digital AICI.
Lucrarea "BMW. 100 de ani" este o călătorie prin cele 10 decenii care au trecut de la înregistrarea în premieră a numelui BMW la Oficiul pentru Mărci din Munchen. Cu 400 de pagini pline de text și fotografii valoroase - unele publicate în premieră - cartea semnată de Alexandru Dobai este a doua dedicată mărcii BMW din cariera jurnalistului român după "Never Stand Still", publicată în 2009.
Odată cu lansarea noii cărți, România devine a doua țară după Germania care oferă local o carte dedicată celor 100 de ani de istorie BMW.
"Faptul că BMW şi-a dorit ca această poveste să ajungă la inimile pasionaților din România nu face decât să demonstreze fidelitatea față de propriile principii, într-o nouă perspectivă şi mult înaintea acestor vremuri în care puțini sunt cei care mai cred în cultura automobilului", spune Alexandru Dobai, autorul cărţii.
Ideea e ca vreau sa-mi iau un M5 pentru cartea asta, dar daca repeta ce am citit deja in Never Stand Still, nu-mi iau un BMW nou, nu prea mai merita.