Sursele din cadrul mărcii Peugeot citate de Bloomberg susţin că Tavares încă nu a semnat un contract cu grupul PSA, decizia finală fiind încă discutată în rândul consiliului de conducere. Planul anunţat de cei de la Bloomberg ar viza înlocuirea actualului CEO PSA Peugeot-Citroen, Philippe Varin, odată ce acesta se va retrage din funcţia de conducere.
Varin conduce concernul PSA din 2009 şi a primit o extindere a contractului în luna martie a anului curent, dar acesta este aşteptat să se pensioneze în 2014, având 61 de ani împliniţi. În cazul în care va prelua conducerea PSA, Carlos Tavares va trebui să redreseze compania din actuala situaţie. Producătorul francez a avut o pierdere operaţională de 510 milioane de euro în prima jumătate a anului curent şi încearcă să se redreseze printr-un parteneriat în China cu cei de la Dongfeng şi o alianţă în Europa cu General Motors. Pe lângă pierderile operaţionale, cei de la PSA Peugeot-Citroen sunt nevoiţi să închidă o fabrică, să elimine 11.200 de angajaţi şi să reducă supracapacitatea industrială pentru a reveni la profit.Via AutomotiveNews (înreg.) | Bloomberg
E vai de capul PSA la ce conducere are in prezent. I-a dus in sapa de lemn. Si tot sefii Renault sunt cei criticati. De ce? Pt ca ies in fata si spun lucrurilor pe nume? Spun lucruri incomode diferitelor interese?
Renault mai are multe paini de mancat ca sa ajunga la nivelul PSA...Renault are noroc cu Dacia ca altfel erau varza demult.