Carlos Ghosn vrea o alianta cu Daimler
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Seful Aliantei Renault-Nissan, Carlos Ghosn, doreste o alianta cu germanii de la Daimler. Potrivit lui Max Warburton, un analist al companiei de cercetara de piata Sanford C. Bernstein, discutiile dintre cele doua grupuri sunt mult mai ample si avansate decat s-ar putea anticipa. Cei doi producatori de automobile au anuntat in luna decembrie a anului trecut intentia de a dezvolta modele de clasa mica.
Primele produse ale acestei aliante ar putea fi A-Klasse si Smart, care vor fi mult mai profitabile in urma parteneriatului cu cei de la Renault. Primele informatii vehiculeaza impartirea cheltuielilor necesare dezvoltarii de motoare si transmisii noi, alaturi de modificarile aferente la nivelul caroseriei. Totodata, cei de la Mercedes-Benz lucreaza la o noua platforma pentru A-Klasse, care va fi utilizata ulterior si de B-Klasse.
Se pare ca Daimler si Renault iau in calcul posibilitatea lansarii unei platforme cu propulsie posterioara pentru inlocuitorul lui Smart ForFour. Aceste informatii intaresc declaratiile lui Anders-Sundt Jensen, boss-ul Smart, care vorbea anul trecut despre o platforma cu ampatament marit pentru un posibil ForFour.
Se stie ca lansarea modelului cu cinci usi, dezvoltat pe platforma lui C-Klasse, a fost programata pentru 2005 dar mai apoi amanata. Zetsche a declarat insa recent ca lansarea unei viitoare game de modele Smart depinde in cea mai mare parte de un parteneriat solid cu un al constructor de talie mondial, iar discutiile cu Renault-Nissan au fost deja confirmate.Via | Bloomberg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
purtatorul de cuvant de la Mercedes o fi de origine romana?!
Dar asta e evolutia se pare, nu te mai uimeste nimic; masini s-au facut acum e randul consumabilelor
Mie mi se pare o miscare inteligenta, Daimler va avea acces la tehnica masinilor mici si mini Renault, iar Daimler va oferi fiabilitate. Teoretic suna bine, sa speram ca si practic va fi ok.