Dintre toţi constructorii japonezi de automobile, Nissan depinde cel mai mult de piaţa din China, unde îşi obţine un sfert din vânzări.
Ca volum de vânzări, Nissan este cel de-al doilea producător de automobile din Japonia, iar directorii companiei încearcă să mizeze pe piaţa din China. În ciuda prognozelor care anunţau o scădere a pieţei auto din China, Ghosn spune că vânzările Nissan pe această piaţă sunt în creştere şi că aşteaptă o recuperare a pieţei până la finalul anului curent. În primul sfert al anului, profitul net al Nissan a crescut cu 46.1 procente, totalizând 1.11 miliarde de dolari. Marca niponă a reuşit să depăşească aşteptările anunţate de analiştii citaţi de Thomson Reuters I/B/E/S, care anunţau un profit de 100.8 miliarde de yeni, pe când profitul realizat de Nissan în această perioadă a reprezentat echivalentul a 110 miliarde de yeni. Nissan are o rată de creştere a profitului mai mică decât cea a rivalilor de la Toyota şi de la Honda, deoarece constructorul foloseşte mai multe componente de import pentru automobilele pe care le produce în Japonia, iar acest lucru îi împiedică pe cei de la Nissan să profite la fel de mult de pe urma scăderii yen-ului.Via AutomotiveNews (înreg.)
Comentarii (0)