Dacia Lodgy este un model foarte apreciat de clienții care au cumpărat primul monovolum al mărcii, însă cifrele sale de vânzări nu s-au ridicat până acum la înălțimea previziunilor Renault. Declarația îi aparține lui Carlos Ghosn, CEO-ul Renault-Nissan, care a anunțat într-o întâlnire cu jurnaliștii care a avut loc la Paris că directorii companiei franceze au soluții pentru a rezolva această problemă: "Plănuim versiuni suplimentare despre care nu pot să vă spun însă nimic acum", a spus Ghosn.
Lodgy și Dokker, singurele modele Dacia care sunt produse exclusiv în afara României, văd lumina zilei la Tanger, în Maroc, într-una dintre cele mai noi fabrici Renault. Cele două modele au reprezentat centrul atenției standului Dacia la Salonul de la Paris, ele primind versiuni Stepway care au rolul de a împrospăta imaginea și de a le readuce în atenția potențialilor clienți de monovolume și utilitare de persoane.
În aceeași întâlnire, Ghosn a intrat în câteva detalii legate de piața europeană și de modul în care directorul de origine braziliană a Grupului Renault-Nissan vede industria auto a anului 2014. "Dacă întrebați un CEO dacă este mulțumit de rezultatele produselor pe care le reprezintă, vă va spune întotdeauna că nu. Provocarea noastră este să vindem cât mai mult posibil. Mă întrebați dacă putem vinde multe unități? Vă voi spune că da", a spus omul care a stat în spatele revirimentului mărcii Nissan.
Dokker e un model esential , iar vanzarile sunt ok.
Succesul modelului Dokker Stepway pe piața din Turcia a fost unul dintre factorii principali de motivare a deciziei, iar o asemenea versiune era perfectă și pentru Lodgy, explică reprezentanții mărcii Dacia."
Sursa:
http://www.automarket.ro/paris-2014/corespondenta-de-la-salonul-auto-de-la-paris-2014-dacia-intre-moda-58219.html