Carlos Ghosn infirmă posibilitatea vânzării lui Kwid cu sigla Dacia

de Sebastian Toma
Luni, 25.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Carlos Ghosn, şeful Alianţei Renault-Nissan, a respins posibilitatea lansării lui Renault Kwid sub sigla Dacia, titrează cei de la Indian Autos Blog în urma unui interviu cu oficialul.

Renault Kwid, crossoverul de segment A lansat în India de marca franţuzească, nu va fi vândut şi sub sigla Dacia. Vestea vine direct de la Carlos Ghosn, şeful Alianţei Renault-Nissan, care le-a acordat un interviu celor de la Indian Autos Blog, în cadrul căruia a specificat că modelul este unul global şi că este exclusă posibilitatea includerii lui Kwid în portofoliul Dacia. Sub Kwid stă platforma CMF-A a Renault-Nissan, o soluţie globală pe care oficialii concernului au pregătit-o special pentru a fi adaptată la orice piaţă.

În primă fază, Renault se va concentra pe comercializarea modelului Kwid în India, după care se va orienta spre pieţele emergente. În cazul pieţei indiene, modelul va debuta comercial în toamna acestui an şi va costa între 4.700 şi 6.275 de dolari. Cât despre alte pieţe, este probabilă fabricarea lui Kwid în uzinele Renault-Nissan din Maroc, Brazilia, Rusia sau Turcia, în funcţie de destinaţiile pe care le vor avea modelele fabricate de concernul franco-nipon.

Urmareste Automarket
Posibilitatea introducerii lui Kwid în gama Dacia a apărut după o analiză scurtă a interiorului şi a exteriorului noului model de serie de la Renault.
Acesta din urmă are o unitate multimedia cu ecran tactil cu diagonala de 7 inch, la fel ca Media Nav-ul de la Dacia şi prezintă mai multe trăsături stilistice care se pot încadra fără probleme în limbajul estetic afişat de marca din Mioveni. În prezent, Renault produce modelul Kwid în India, dar a testat şasiul său în Japonia, Coreea de Sud şi Franţa.

Via IndianAutosBlog

Comentarii (16)

  • Tembelus Rex
    Sa le fie rusine! Cred ca s-ar fi pretat si in gama Dacia.....si si-ar fi respectat POATE promisiunea cu masina de 5 000 de euro! Chiar de-ar fi fost cheala (la baza) fara aer conditionat, fara geamuri electrice,cu barele negre nevopsite ..... si pana la urma si fara servodirectie.....mie unul mi-ar fi suras o trascaleta de-asta noua fara dotari de confort (dar cu dotari minime de siguranta - adica ce are acum Dacia in standard, obligati prin legislatie).
    21 25
  • Tembelus Rex
    Sa le fie rusine! Cred ca s-ar fi pretat si in gama Dacia.....si si-ar fi respectat POATE promisiunea cu masina de 5 000 de euro! Chiar de-ar fi fost cheala (la baza) fara aer conditionat, fara geamuri electrice,cu barele negre nevopsite ..... si pana la urma si fara servodirectie.....mie unul mi-ar fi suras o trascaleta de-asta noua fara dotari de confort (dar cu dotari minime de siguranta - adica ce are acum Dacia in standard, obligati prin legislatie).
    15 20
  • Mai mereu când s-a aflat ceva despre Dacia, ei au sărit repede să infirme.

    Apoi, după ceva timp, se confirmau bănuielile pe care ei le infirmau.

    Dacia e una din cele mai secretoase mărci.
    22 10
  • Pentru a produce modelul asta la Mioveni, ar fi trebuit extinsa mult capacitatea fabricii, dar asta e greu din cauza infrastructurii (stim noi bine de ce).
    Multumim, din nou, conducatorilor minunati ca lucreaza in favoarea dezvoltarii economice a tarii!
    21 4
  • @Moldovean
    Exemple fiind care? Si cine a declarat, ce anume?

    Abezezi.
    Am vazut multi ca tine cu impresii sustinute pe ...aer. Pe nimic.
    6 4
  • @Tembelus Rex
    Cam cat ar putea statul sa incaseze in urma unei masini de 5.000 de EUR? Ca din aia traim...
    Nu mai bine s-ar face la noi masina de 50.000 de EUR?!?
    5 1
  • Pai e normal, noi nu vom avea versiunea Sandero Sport, nu Duster 2.0 benzina, nu cutie automata, nu modelul kwid care mi s-ar parea un succes pentru toti romanii care vor dori o masina doar cu care sa isi faca treaba, sa consume putin si sa aibe taxe mici, mi s-ar parea super.
    7 5
  • Etienne
    Si despre Sandero au zis la prezentarea initiala din America de Sud ca nu se va vinde decat in zona respectiva. Peste un an, a aparut in Romania, apoi a inceput vanzarea si in Europa de Vest. Asa ca nu e nimic batut in cuie, Kwid ar putea fi vandut ca model Dacia in viitor, chiar daca fabricat in Maroc. Ar inaugura un segment nou, al SUV-urilor mici low cost; nu s-ar supara nimeni, daca ar aparea ceva mai mic si mai ieftin decat Mokka, Juke, Captur sau 2008.
    8 4
  • Ca sa fim corecti Carlos Ghons a spus ca timpul va decide, daca exista cerere va fi fabricat asa cum initial loganul nu era destinat pentru europa.Avand si noua platforma tehnica CMF-A pot fi integrate si sisteme de siguranta obligatorii in europa.Si cred ca nu testeaza masina in europa de amorul artei http://indianautosblog.com/2015/05/renault-kayou-renault-xba-europe-spied-178736
    3 1
  • Atentie la sistemul Media Nav? El se afla, din ce am vazut, si la Renault Clio, in echiparea medie. Iar pentru niste bani in plus, R-Link.
    2 0
  • M-am uitat pe youtube la videoclipurile de prezentare cand s-a lansat si are niste roti mai subtiri ca la roaba mea, loganul are rotile ca la X6 de late comparativ cu KWID :))

    Si NUMAI 3 prezoane la roti ... sa ne reintoarcem din nou in era Dacia 1300 ?
    5 7
  • S, verifica si pretul; totusi, Kwid arata a masina decenta si fiabila, nu ca o Lada Niva, care este aceeasi de N ani.
    5 4
  • Eu n-am zis asta, mie chiar imi place masina, dar pt siguranta un prezon in plus ca sa fie ca la logan macar (vezi si tu ca nu cer 5 cum au toate masinile inca din anii 90).
    3 3
  • Haide-ti sa fim seriosi. Daca Loganul nou si Duster au 3 stele, si Megane doar 4, Kwidul asta ar avea 0 stele la siguranta, la fel ca majoritatea masinilor vandute in India. Ar fi atat de prost la siguranta incat ar fi o minune sa nu fie ilegal pentru Renault sa-l vanda in Europa.
    3 4
  • Flavius
    Se va vinde si in Europa daca piata o va cere. Daca se va vinde nu va avea oricum acest pret(4200-6000euro in functie de echipare) Vor trebui facute unele modificari legate de siguranta in trafic, cele tri prezoane fiind doar cea mai "nevinovata" dintre ele. Kwidul indian nu are airbag-uri decat ca dotare optionala l si nu are nici ABS , ESP , ESR. Greutatea inevitabil va creste cu minim 100 kg ( Kwidul indian are doar 670kg!!!) si foarte probabil motorasul de 800 cmc va trebui inlocuit (cel putin ca varianta de motorizare ar trebui sa fie oferit )cu cel de 1000cmc existent pe piata braziliana. Noua masinuta ar porni probabil de pe la 5000-5500 cu airbaguri , ABS ESR si ESP in dotare de serie si ar ajunge pana pe la 7000-7500 versiunile cu adevarat vandabile . Cat de mari ar fi vanzarile?
    5 2
  • @S vezi ca masinile din clasele mini si mica au majoritatea 4 prezoane si in prezent (in anii 90 era valabil si la cele din clasele compacta si medie). Cu 5 vin cele cu motoare mai mari...Asa ca nu generaliza aiurea.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru