Esential
2015 | este anul în care Renault-Nissan va trece la producţia profitabilă a modelelor electrice. |
2015 | este anul în care Renault-Nissan va trece la producţia profitabilă a modelelor electrice. |
Şeful Grupului Renault-Nissan susţine că maşinile electrice vor acapara 10% din piaţa totală până în anul 2020, clienţii cu adevărat interesaţi de protejarea mediului urmând să mizeze pe acest tip de autoturism.
"Există clienţi care vor cu adevărat maşini cu emisii zero. Acest segment va creşte odată cu trecerea timpului", a spus Carlos Ghosn într-un interviu acordat publicaţiei economice Bloomberg. Conform oficialului alianţei, Renault-Nissan va avea capacitatea de a produce 500.000 de unităţi electrice pe an până în 2012.
Renault şi Nissan au început deja ofensiva electrică, modelele Nissan Leaf şi Renault Fluence Z.E. fiind primele care vor fi lansate pe piaţă, în 2011. În România, primele modele 100% electrice vor fi vândute de Mitsubishi, Peugeot şi Citroen (iMiEV, iOn şi C-Zero), urmând ca trendul să fie continuat de Renault şi Nissan.
via | Automotive News
Nu asa protejam mediul , cu masini electrice , curentul de la priza pentru incarcarea lor tot cu poluare imensa se produce , asa ca lasati vrajeala asta .
In al doilea rand, francezii intuiesc bine afacerea cu masini electrice. Eu unul nu mai vreau sa aud de motoare cu ardere interna, distributie, bujii, valve egr, catalizatoare, radiatoare, etc etc. Lumea nu poate sa bata pasul pe loc. Alte timpuri - alte distractii.
PS: Cat priveste "masinile cu emisii zero", mister Carlos sa nu fie impertinent. Teoretic sunt masini cu emisii zero. Practic, polueaza la greu ca si masinile conventionale prin productia bateriilor si prin productia energiei electrice. Dar, cel putin e o tehnologie noua, de viitor.
Pentru cei ce se simt atinsi in IQ-ul lor de ideea de eco, v-ati gandit cat de mult polueaza omul modern pentru simplu fapt ca el exista? V-ati gandit ce industrie poluatoare face plasticul pentru banalul mouse? Dar cata energie se foloseste si se pierde inutil pentru fiecare secunda pierduta pe net? Sau cata apa si ingrsaminte chimice pentru hotdogul pe care l-ati ingurgitat la mall? Sau unde vi se duc dejectiile dupa ce v-ati imbuibat la Mac?
asa ca, lasati comenturile idioate
ce am scris io si ai inteles tu? "mnezeule, nu ma mira ca tara asta are sef un betiv ne conduce un pitic si ne uitam in gura unei pitzi blonde. Asta e boborul, mult...da' prost.
Pe de alta parte, nu pot sa nu vad ca aceasta industrie e condusa politic si prin legi si cum se impun fortat taxe si impozite care sa en mute spre solutia electrica.
In loc sa scrieti povesti de marketing servite de masinaria de scris povesti a diverselor grupuri, mai bine intervievati si voi niste oameni din industria energetica dar si de la producatori care fac masini electrice si intrebati la unii cat costa in bani si emisii producerea a 1KWh de energie electrica si respectiv la producatorul de masini, din analiza lor exact care e impactul financiar si in emisii a trecerii la propulsie electrica (pre productie, explatare si reciclare).
Asta ar fi un articol interesat si daca vreti va ajut sa il faceti.
Hai sa fim inteligenti si sa punem intrebarile vii din realitatea industriei , nu doar sa preluam deseurile imbuibate de nimic ale producatorilor.
La poluarea rezultata din fabricarea masinilor cu ardere interna se adauga transportul si distributia combustibilor fosili care se face prin conducte (din instalarea lor rezulta poluare) si cisterne pt statiile PECO - alta poluare.
O masina full-electrica are emisii zero pe toata durata de viata si este o solutie pt reducerea smogului in viitor. Hai la gara!
Daca tu crezi caproducerea conductorilor, cablajelor si componentelor electrice care vor gestiona acei curenti mari pentru miscarea masinii se produc fara emisii, esti ignorant.
Foloseste neuronii aia incordati sa raspunda fara se se adune la o discutie inainte si daca ai minim de cunostine, gandeste-te cam ce poluare (si nu doar CO 2) si consumuri se produc pentru generarea energiei electrice dar mai ales pentru solutiile de stocare ale acesteia.
Nu mai fi superficial ca iti faci rau singur.
Ai auzit in viata ta vreodata de legea conservarii energiei?
Te-ai intrebat vreodata care e costul tranzitiei la solutia electrica si ce presupune. Ai calculat cate masini sunt in Romania sau Europa si ce consum de curent electric (implicit ce retele de distributie iti trebuie) ca sa pui in mijcare 50% din ele?
Hai sa incepem sa gandim si sa ne spunem parerea. Asa poate vom progresa...