Carlos Ghosn, CEO-ul Nissan, este cel mai bine plătit director din Japonia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Carlos Ghosn a participat astăzi la şedinţa acţionarilor Nissan, în cadrul căruia şi-a anunţat veniturile pentru anul fiscal precedent. Ghosn a obţinut 12.5 milioane de dolari din partea Nissan şi 1.7 milioane de dolari din partea Renault în anul fiscal 2011, ceea ce îl face pe şeful Renault-Nissan să fie cel mai bine plătit director din Japonia. Mai mult decât atât, Ghosn este în top 5 cei mai bine plătiţi directori din industria auto, obţinând un venit mai mare decât partenerul său de alianţă, Dieter Zetsche, în decursul anului fiscal 2011.
Ghosn conduce marca Nissan din 2001 şi a reuşit să schimbe imaginea mărcii şi gama constructorului nipon în cei 11 ani petrecuţi la frâiele corporaţiei japoneze. Pe lângă marca Nissan, Carlos Ghosn conduce şi alianţa Renault-Nissan, în cadrul căruia a decis să dezvolte prima gamă de vehicule electrice de serie din lume, plecând de la Nissan Leaf. Potrivit New York Times, Carlos Ghosn ia în considerare părăsirea conducerii Nissan în următorii cinci ani în vederea pensionării.
Ghosn a promis să anunţe mai multe detalii despre pensionarea sa în cadrul şedinţei cu acţionarii, dar oficialii companiei nipone nu au dezvăluit încă planurile lui Ghosn.Cel mai bine plătit director din industria auto este Alan Mullaly, şeful Ford Motor Company, care a obţinut 28.88 de milioane de dolari în 2011 din funcţia sa. Pe locul doi se clasează Martin Winterkorn, şeful Volkswagen, care a câştigat 23.17 milioane de dolari, în timp ce locul trei este ocupat de Sergio Marchionne, şeful Fiat-Chrysler, cu 16.20 milioane de dolari. În spatele lui Carlos Ghosn şi Dieter Zetsche se clasează Dan Akerson de la GM, Akio Toyoda de la Toyota şi Takanobu Ito, şeful Honda.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ovalul Albastru a fost nevoit să emită o rechemare pentru mai mult de 240.000 de modele SUV Ford și Lincoln. Problema ar avea legătură cu centurile de siguranță. (22.02)
-
Maserati a folosit Concursul Internațional de Eleganță St. Moritz pentru a prezenta o versiune entry-level a modelului GranCabrio, precum și un model unicat bazat pe GranCabrio Trofeo. Acesta din urmă, cunoscut sub numele de ICE, a fost creat prin programul de personalizare Maserati Fuoriserie. (22.02)
-
În încercarea de a reduce costurile suplimentare, Mercedes-Benz a anunțat că va introduce mai multe modele termice decât electrice în viitorul apropiat. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Comentarii (2)