Carlos Ghosn a fost reales in functia de presedinte al Renault-Nissan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Brazilianul Carlos Ghosn a fost reales in functia de presedinte si CEO al Aliantei Renault-Nissan. Noul mandat al acestuia va avea patru ani si a fost votat in cadrul Intalnirii Generale Anuale, organizata in 30 aprilie 2010. Ghosn este la sefia acestui grup inca din 2005, dar brazilianul face parte din conducerea acestui consortiu inca din 2002.
Carlos Ghosn este cunoscut pentru masurile drastice de reducere a costurilor din Grupul Renault-Nissan. Chibzuinta de care a dat dovada in ultimii ani a adus Alianta Renault-Nissan pe linia de plutire si viitorul acesteia este asigurat daca planurile lui Ghosn vor da roade. Sub conducerea sa, echipele de ingineri au creat modele precum Nissan GT-R, Nissan Leaf, Renault Fluence Z.E. si alte creatii similiare. Alianta Renault-Nissan are si un parteneriat proaspat cu cei de la Daimler, care implica colaborarea pentru dezvoltarea vehiculelor mici si va reduce costurile celor doua parti cu aproximativ 4 miliarde de euro in urmatorii cinci ani.
In cadrul acestei intalniri au fost prezenti Marc ladreit de Lacharriere – seful executivului de la Fimalac, Franck Riboud – seful executivului Grupului Danone si Hiroto Saikawa – vicepresedintele executiv al departamentului de achizitii al Nissan Motor Company.
Mandatele acestora in consiliul administrativ au fost si ele extinse pentru urmatorii patru ani, alaturi de mandatul lui Pascale Sourisse – seful comitetului executiv de la Thales si vicepresedintele diviziei land and Joint Systems, dar si al lui Bernanrd Delpit – seful departamentului financiar al Grupului La Poste.Via | Renault-Nissan
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (0)