Carlos Ghosn a fost reales in functia de presedinte al Renault-Nissan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Brazilianul Carlos Ghosn a fost reales in functia de presedinte si CEO al Aliantei Renault-Nissan. Noul mandat al acestuia va avea patru ani si a fost votat in cadrul Intalnirii Generale Anuale, organizata in 30 aprilie 2010. Ghosn este la sefia acestui grup inca din 2005, dar brazilianul face parte din conducerea acestui consortiu inca din 2002.
Carlos Ghosn este cunoscut pentru masurile drastice de reducere a costurilor din Grupul Renault-Nissan. Chibzuinta de care a dat dovada in ultimii ani a adus Alianta Renault-Nissan pe linia de plutire si viitorul acesteia este asigurat daca planurile lui Ghosn vor da roade. Sub conducerea sa, echipele de ingineri au creat modele precum Nissan GT-R, Nissan Leaf, Renault Fluence Z.E. si alte creatii similiare. Alianta Renault-Nissan are si un parteneriat proaspat cu cei de la Daimler, care implica colaborarea pentru dezvoltarea vehiculelor mici si va reduce costurile celor doua parti cu aproximativ 4 miliarde de euro in urmatorii cinci ani.
In cadrul acestei intalniri au fost prezenti Marc ladreit de Lacharriere – seful executivului de la Fimalac, Franck Riboud – seful executivului Grupului Danone si Hiroto Saikawa – vicepresedintele executiv al departamentului de achizitii al Nissan Motor Company.
Mandatele acestora in consiliul administrativ au fost si ele extinse pentru urmatorii patru ani, alaturi de mandatul lui Pascale Sourisse – seful comitetului executiv de la Thales si vicepresedintele diviziei land and Joint Systems, dar si al lui Bernanrd Delpit – seful departamentului financiar al Grupului La Poste.Via | Renault-Nissan
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)