Carlos Ghosn a fost reales in functia de presedinte al Renault-Nissan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Brazilianul Carlos Ghosn a fost reales in functia de presedinte si CEO al Aliantei Renault-Nissan. Noul mandat al acestuia va avea patru ani si a fost votat in cadrul Intalnirii Generale Anuale, organizata in 30 aprilie 2010. Ghosn este la sefia acestui grup inca din 2005, dar brazilianul face parte din conducerea acestui consortiu inca din 2002.
Carlos Ghosn este cunoscut pentru masurile drastice de reducere a costurilor din Grupul Renault-Nissan. Chibzuinta de care a dat dovada in ultimii ani a adus Alianta Renault-Nissan pe linia de plutire si viitorul acesteia este asigurat daca planurile lui Ghosn vor da roade. Sub conducerea sa, echipele de ingineri au creat modele precum Nissan GT-R, Nissan Leaf, Renault Fluence Z.E. si alte creatii similiare. Alianta Renault-Nissan are si un parteneriat proaspat cu cei de la Daimler, care implica colaborarea pentru dezvoltarea vehiculelor mici si va reduce costurile celor doua parti cu aproximativ 4 miliarde de euro in urmatorii cinci ani.
In cadrul acestei intalniri au fost prezenti Marc ladreit de Lacharriere – seful executivului de la Fimalac, Franck Riboud – seful executivului Grupului Danone si Hiroto Saikawa – vicepresedintele executiv al departamentului de achizitii al Nissan Motor Company.
Mandatele acestora in consiliul administrativ au fost si ele extinse pentru urmatorii patru ani, alaturi de mandatul lui Pascale Sourisse – seful comitetului executiv de la Thales si vicepresedintele diviziei land and Joint Systems, dar si al lui Bernanrd Delpit – seful departamentului financiar al Grupului La Poste.Via | Renault-Nissan
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Comentarii (0)