Carbon Motors cumpara motoare diesel de la BMW pentru viitoarele modele de politie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
BMW si Carbon Motors au anuntat ca au semnat un parteneriat care prevede furnizarea a 240.000 de motoare diesel de 3.0 litri cu sase cilindri pentru viitoarele vehicule de politie ale americanilor. Motoarele diesel de la BMW sunt aceleasi cu unitatile folosite de 335d si X5 35d si furnizeaza 265 CP si 576 Nm. Aceste propulsoare vor echipa noile Carbon E7 si vor obtine o reducere de 40% a consumului de carburant si a emisiilor poluante de CO2 in comparatie cu vehiculele aflate in dotarea politiei din Statele Unite ale Americii.
Cei de la Carbon Motors au ales marca BMW pentru acest parteneriat deoarece era singurul producator care putea sa respecte normele de mediu stricte din Statele Unite ale Americii in timp ce oferea un motor diesel bi-turbo cu sase cilindri cu acest nivel de performanta. Acordul dintre cei doi producatori valoreaza circa un miliard de euro si implica furnizarea de motoare si transmisii pentru 240.000 de unitati Carbon E7.
Carbon Motors este o companie fondata in 2003 de un fost director Ford.
Scopul acestuia era de a dezvolta un singur model – E7, pe care sa il vanda ca vehicul de patrula pentru politia din Statele Unite ale Americii. Pana in acest moment, politistii din Statele Unite ale Americii folosesc modelul Ford Crown Victoria pentru patrula si chiar interceptari.Via | AFP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mercedes-Benz a anunțat oficial că va lansa o nouă generație de modele utilitare cu motoare termice. Noile modele vor fi bazate pe arhitectura dedicată VAN.CA. (21.02)
-
MG a anunțat o nouă motorizare pentru modelele MG3 și ZS. Noul motor pe benzină este pur termic și face ca cele două modele să fie acum și mai accesibile ca preț. (21.02)
-
Francezii de la Alpine au publicat prima imagine oficială sugestivă cu viitorul A390, un viitor crossover electric de performanță. Totodată, a fost confirmată și data lansării. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
http://www.bmw.us/Standard/Content/Vehicles/2010/3/335dSedan/Features_and_Specs/335dSedanSpecifications.aspx
Cum se intampla ca motoarele pierd atata putere ?
Ideea e ca aceste motoare sa fie economice,longevive si fiabile...Cilindree mare, putere nu foarte mare...suna cunoscut...?
Daca da...ti`ai dat seama ca e chestiune tipic americana, pe care eu unu' o admir...mai putin partea cu capacitatea cilindrica,intrucat ei au nevoie de un real downsizing.
Mii interesant cu ce e mai rau motorul de 3.0litri diesel de 306 hp si 600Nm disponil cuplu de la 1200Rpm-5000 rpm decat un alt motor de 7.0 litri de la Ford sau Chraysler si 300 hp in varianta americana care are emisii CO2 de 800g/km ?
Cum sa intelegem asta ?
Si in esenta ce se produce cu motorul, se modifica arderea sau catalizatoarele se schimba, de limiteaza motoarele asa de tare .
306Europa hp vs 265 USA??
Daca vrei iti dau sute de exemple pentru care americanii sunt destepti, dar tare mi ca ma chinui degeaba ca peste 4 zile la o stire similara sa zici din nou ca americanii is prosti.Totusi am cateva cuvinte pentru tine:lasa ca suntem noi destepti.
Ce ziceti , schimbam focusul discutiei de pe puterea motoarelor pe pretul real al masinii ?
1. faptul ca este un contract negociat intre doi producatori, persoane juridice nu o factura care o primesti tu la un magazin de piese auto.
2. la asemnea cantitati cu siguranta vorbim de discount.
3. pretul unui motor nu include taxele pe care le platesti tu, cum ar fi transport si adaos comercial, probabil nici VAT.
4. cutia de viteze plus transmisia sunt ieftine oricum, undeva la 2000-2500$ daca le cumperi tu de afara.
5. motorul pentru o persoana oarecare costa 20.000$ asta din cate stiu fara auxiliare cum ar fi partea electronica si de alimentare.Motorul cu bloc, chiuloasa, supape, axe pistoane, etc. unde arborele cotit costa 1500$.
6. masinile in america sunt mult mai ieftine, de multe ori construite dupa alta politica si alte reglementari (motoarele sunt mai slabe).
7. tu cand cumperi o masina noua, platesti la taxe ca aproape iti mai cumperi una.Doar taxa adaosul comercial e undeva la 20-30% daca nu ma insel.Sigur, difera, dar am auzit si de 30%.
Oricine stie ca altfel se negociaza intre doua parti juridice si en-gros sau en-detail.Sper ca am rezolvat cate ceva cu postul asta.
@Ion.... n-am cuvinte... sincer.... Oricum fii tu sigur ca nici un motor de PSA nu-ti iei cu banii aia.