La finalul anului trecut, Volkswagen a publicat prima imagine teaser cu viitorul Golf 8. Hatchback-ul constructorului german va fi prezentat în prima parte a anului curent, producția urmând să înceapă în luna iunie. Acum, nemții își iau adio de la modelul de clasă compactă cu o ediție specială: Golf GTI TCR.
Primele imagini și detalii cu prototipul lui Golf GTI TCR au fost publicate în vara anului trecut, iar trecerea la noul ciclu de testare WLTP i-a determinat pe nemți să amâne lansarea versiunii de serie. Noul Volkswagen Golf GTI TCR primește o serie de accesorii de pe versiunea de circuit cu același nume.
Nemții au pregătit jante de 18 inch (opțional de 19 inch), un splitter modificat, o aripă spate generoasă și un difuzor nou.
Volkswagen Golf GTI TCR este echipat tot cu un motor pe benzină de 2.0 litri, dar de această dată puterea a crescut la 290 de cai. Cuplul maxim disponibil este de 370 Nm, iar resursele unității sunt livrate către puntea față cu o transmisie automată DSG cu șapte trepte.
Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 5.6 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 250 km/h.
Oficialii Volkswagen spun că la solicitarea clienților pot înlătura limitatorul electronic, caz în care viteza maximă ajunge la 260 km/h.Noul Volkswagen Golf GTI TCR dispune de un filtru de particule, iar emisiile de CO2 anunțate de nemți ajung până la 175 de grame per kilometru. Consumul mediu mixt anunțat de Volkswagen este de 7.7 litri/100 de kilometri.
Pe piața din Germania, ediția specială pregătită de Volkswagen pleacă de la 38.950 de euro.
un gand pios si o floare pe piept
sa fie primit
Ce nu prea înțeleg e doar comportarea mai slabă a Golfului GTI - decît a fratelui Leon Cupra - în celebrul test al elanului (pe km.77 cel puțin.)
iti spun o chestie pe care sa nu o mai zici nimanui...eram fan Golf. Pana in prin anii 2000 cand masina asta a devenit 'mnezeul poporului romanesc. Ala cu lantic, tricou mulat, smechereala in treling si ochelarii da soare.
m-a dat pe spate un articol din vechiul Auto Moto cu Golf GTI 2 - masina pe care mi-o doream din tot sufletul exact pentru ce spui tu sportiva camuflata
Un titlu mai corect ar trebui sa mentioneze ca este "cantecul de lebada al lui golf 7". Este un detaliu pentru generalisti, dar pentru niste oameni care traiesc din scrierile lor, parca nu mai e asa de neimportant.
Mulțumesc pentru observație. :)
ori ii problema de aderenta mecanica ca ii cauciucuri 225 la gti si la cupra nu is 225
is de 235
ori ii regraj diferit arcuri amortizor compresie-detenta
daca is probleme de echilibru dinamic diferit a caroseriei ii mai fain sa ma stopez aici ca nu is nici eu intratat de cunoscator
ii faine amandoua oricum
ii faina intuitia feminina
multam
ii fain ca is si femei la automarket
is cunoscator doar
nu is fanatic vag is doar fan audi
Ii fain pe rosu Veweu aista, da ii cam de cotzoharle!
...asa ca sa vorbim fara masura.
Uleiuri pt motor si transmisie cu calitate top reala mai produc doar 3 firme in prezent: Liqui Moly, Motul si Ravenol. Daca vrei protectie si lubrifiere adevarata alegi pe oricare din astea 3 si atat. Restul produc doar bors aditivat cu Pisswasser. Si stiu ce vorbesc, sunt in industria asta de peste 30 de ani.