Bentley a publicat primele imagini și detalii referitoare la versiunea Mulsanne 6.75 Edition by Mulliner. Noua ediție pregătită de constructorul britanic marchează finalul carierei lui Mulsanne, modelul urmând să fie scos de pe liniile de asamblare în primăvara acestui an.
Conform oficialilor britanici, Mulsanne nu va primi o generație nouă, motiv pentru care, angajații care se ocupă de asamblarea vârfului de gamă vor fi mutați în alte departamente. În același timp, Bentley Flying Spur va deveni noua navă amiral a constructorului britanic.
Versiunea specială Mulsanne 6.75 Edition va fi produsă în doar 30 de unități și va fi dezvoltată cu ajutorul diviziei Mulsanne. Numele propus de divizia de marketing a fost inspirat de cel mai longeviv motor V8 din istorie: unitatea de 6.75 litri a fost folosită de Bentley pentru prima oară în urmă cu 60 de ani pe modelul Bentley S2.
Bentley Mulsanne 6.75 Edition va fi echipat cu elemente de caroserie vopsite în negru și cu schița motorului V8 amplasată pe anumite accesorii cromate.
Britanicii au pregătit un logo special și jante de 21 de inch Mulsanne Speed cu finisaje negre.Pentru interior, britanicii propun accesorii brodate cu logo-ul ediției speciale, o placă amplasată pe consola centrală cu numele modelului și o serie de accesorii disponibile în oferta Mulliner.
Motorul V8 de 6.75 litri produce 537 de cai putere și 1.100 Nm. Până acum, motorul V8 era echipat cu o plăcuță semnată de cel care a asamblat propulsorul, însă pentru ediția specială, britanicii au pregătit o plăcuță semnată de Adrian Hallmark, CEO-ul companiei.
Nu inteleg de ce e nevoie de motoarele astea uriase pe o masina cu care circula de obicei doua persoane.
Stiu ca scandalul = trafic dar hai sa pastram macar tonul civilizat, chiar daca ideile vehiculate pot fi offtopic sau exotice.
Pe viitor, va rugam sa pastrati un ton civilizat si sa comentati pe baza subiectului stirii. Va multumim.
Pana nu conduci, n-ai cum sa intelegi. Incearca macar cu unul de 3 litri.
Nu mă miră deloc ce soartă i s-a rezervat celui mai adevărat Bentley. Era de așteptat cu o probabilitate de 100 % ! Căci ce poate fi mai incorect politic decât o platformă dedicată și un motor V8 "handmade", clasic, durabil, mitic...
Așadar, a mai sucombat un motor, un model, o marcă, o feerie. Important este însă să rămânem "civilizați". La urma urmei, așa civilizație să tot înghiți (obligatoriu cu apă plată și lămâie).