Deși în momentul lansării a fost văzut mai degrabă ca o încercare de a rupe o parte mică a segmentului de hibride încărcabile la priză, versiunea Plug-In Hybrid a lui Mitsubishi Outlander a reușit să devină în doar un an bestseller între acest tip de mașini. Mai mult, la doi ani de la acel moment asistăm la atingerea unei borne excelente: 50.000 de unități Outlander PHEV vândute de Mitsubishi la nivel european din octombrie 2013 încoace, data la care marca niponă a livrat primul exemplar către un client din Olanda.
Cifrele succesului lui Outlander PHEV sunt și mai interesante dacă ne le privim "intern". Astfel, aflăm că 55% dintre versiunile Outlander vândute de Mitsubishi în Europa sunt PHEV. Mai mult, 15% dintre toate mașinile pe care le vinde Mitsubishi în Europa sunt reprezentate de această versiune care pare a reprezenta pentru brandul nipon în Europa ceea ce reprezintă Prius pentru Toyota în SUA.
95% din vânzările totale de Outlander în Olanda
Cea mai bună piață europeană pentru Mitsubishi Outlander PHEV la nivel de vânzări este Olanda, acolo unde scutirile de taxe au dus la o situație foarte interesantă: 6% din vânzările totale de mașini sunt reprezentate de modele hibride plug-in in sau electrice. În Olanda, 95% dintre clienții care au cumpărat Outlander s-au orientat spre versiunea PHEV, această versiune adunând per total 35% din totalul vânzărilor Mitsubishi în 2015.
La nivel mondial, Outlander PHEV s-a vândut până acum în peste 80.000 de unități.
Dacă nu sunteți la curent cu arhitectura sistemului de propulsie de pe Outlander PHEV, vă reamintim că SUV-ul hibrid al mărcii japoneze vine cu trei motoare, dintre care două electrice.
Acestea sunt așezate câte unul pe fiecare punte, pentru ca mașina să ofere tracțiune integrală. Motorul termic principal este un 2.0 benzină care dezvoltă 121 CP; dar puterea maximă scoasă de sistemul hibrid este de 203 CP. În regim 100% electric, Outlander PHEV poate rula pe o distanță de maxim 52 de kilometri.AICI puteți citi testul Automarket cu Outlander PHEV.
via auto-infos
Comentarii (0)