Daimler are un parteneriat cu producătorul chinez BYD încă din 2010. Cele două conglomerate au pus bazele unui joint-venture și au dat naștere unui nou brand auto, denumit Denza. Acesta activează deja pe piața locală și caută să se afirme ca o marcă preocupată să vândă numai vehicule electrice.
Recent, Denza a lansat modelul denumit simplu 400, o copie reinterpretată a mult mai popularului Mercedes B-Klasse, bineînțeles cu propulsie electrică. Dezvoltat împreună cu Daimler, actualul Denza 400 a fost supus unor modificări importante și beneficiază de o baterie nouă. Nu e de mirare că și autonomia a crescut, ajungând acum la o valoare totală de 400 de kilometri. Adică fix așa cum o sugerează și numele său.
Dacă versiunea actuală a modelului german B-Klasse electric dispune de o baterie de 28 kWh, în cazul lui Denza vorbim despre o capacitate maximă de 62 kWh, obținută printr-un proces de fabricație nou, care nu afectează nici dimensiunile, nici masa totală.Deși nu există prea multe informații despre tehnologia și bateriile folosite de modelul Denza 400, Daimler ar putea să își justifice investițiile în acest joint-venture prin folosirea componentelor pe modelele sale.
Nu este exclus să vedem bateriile lui Denza 400 pe conceptul promis de Mercedes pentru ediția de anul acesta a Salonului Auto de la Paris.Prototipul va avea prelua arhitectura lui GLC, va avea un tren de propulsie electric și va inaugura un brand nou pentru Mercedes, dedicat doar vehiculelor cu zero emisii. Brandul va însuma patru produse electrice până în 2020.
via autocar
si totusi globul se invarte!
Nu, occidentul produce big time ingineri, medici, mecanici, instalatori, etc. "la Jermanica" liceeele de profil (mult hulitele si disparutele dela noi romanii Licee Industriale) sunt extrem de cautate. Povestea avocatilor vine din SUA si a ajuns in Romania ca si legenda transformata in realitate.
Mai bine uita-te in fundul asta de Europa, pe nume Romania, si vezi cu ce iesim noi in fata, in afara de a ne lauda ca suntem ce mai tari de pe Pamantul asta?
Intorcandu-ma la problema...orice natie are perioadele ei mai faste si mai putin faste, China, Asia la modul general e pe panta ascendenta. Lucru firesc de altfel daca ai intelege cat de cat istoria (la modul general) si ai vedea ca intodeauna, ca si moneda, viata are mai mult decat o fata si...se invarte :)