Campanie originală Need for Speed în Africa de Sud
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Electronic Arts (EA) şi Microsoft au pus la cale o campanie neconvenţională foarte inteligentă în Africa de Sud. Cele două companii îşi promovează seria Need for Speed, respectiv consola XBOX 360 prin fotografiile pe care cei care au depăşit viteza limită în anumite zone cu radar fix le primesc acasă drept dovadă a infracţiunii.
În imaginea pe care fiecare vitezoman o primeşte acasă este inclusă maşina, însă pe fundal apare un banner realizat de agenţia de publicitate Y&R din Johannesburg. "Need for Speed? XBOX" este mesajul campaniei, acesta neavând nevoie de nicio altă traducere.
Agenţia consideră că această campanie se înscrie cu succes în linia Guerrilla Marketing, originalitatea acesteia fiind principalul factor care a dus la succesul său. De altfel, EA şi Microsoft nu se bazează pe impactul pe care îl are imaginea asupra celor care au depăşit viteza legală, ci pe cel pe care îl va avea campania în sine promovată în mass-media.
via | Automoto.fr
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Comentarii (1)