Reprezentanța Hyundai din Marea Britanie a anunțat o campanie inedită de marketing prin care vrea să scoată în evidență calitățile noului SUV Kona. Producătorul sud-coreean a conceput Kona 10, un traseu prin care un exemplar Kona va vizita 10 dintre cei mai importanți vulcani din Marea Britanie.
La volan se va afla aventuriera Sophie Radcliffe, care va conduce un Kona pe drumuri care în mod obișnuit nu sunt accesibile publicului. În momentul în care nu va mai putea înainta pe traseu, Radcliffe va părăsi mașina și va ajunge la destinație pe jos, în alergare sau cu bicicleta. Ulterior, ea va reveni la mașină și va pleca spre următorul vulcan de pe listă, iar obiectivul este ca cei 10 vulcani să fie vizitați într-un interval de numai 72 de ore.
"Nu-mi vine să cred că voi fi prima persoană care va participa la Kona 10. Să treci pe lângă 10 vulcani în 72 de ore este o provocare reală, dar îmi place să mă forțez fizic și mental, așa că totul face parte din aventura.
Chiar dacă am participat la numeroase provocări extreme, aceasta este prima care implica o mașină și vulcani", spune Radcliffe. Campania va începe în 27 noiembrie.Via Hyundai
Comentarii (0)