Campania "Live Every Litre" va promova noul Honda CR-Z in Europa

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 04.02.2010
Honda va lansa in luna martie o campanie de promovare a noului coupe hibrid CR-Z care se va concretiza la final cu un film documentar.

Pentru a face din cel mai nou model hibrid al sau (coupe-ul CR-Z) o masina indragita de europeni, Honda va filma un documentar botezat "Live every litre". Pelicula filmata in cinstea modelului japonez va fi opera regizorului Claudio Von Planta, care va instala camere pana si in habitaclu pentru a surprinde cat mai bine reactiile celor care se vor urca prima oara la volanul coupe-ului.

Regizorul elvetian va folosi ca sursa de inspiratie si site-ul www.liveeverylitre.com, unde utilizatorii vor putea intra si povesti idealul lor de calatorie la bordul unui CR-Z. Von Planta va prelucra cele mai interesante povesti si le va introduce in filmul documentar.

Initiativa japonezilor va demara in luna martie, la scurt timp dupa ce se va anunta oficial punerea in vanzare a noului CR-Z. Debutul va fi acompaniata de o campanie publicitara agresiva, desfasurata in principal cu ajutorul retelelor de socializare. Niponii au declarat ca acest mediu se potriveste cel mai bine cu spiritul coupe-ului in ceea ce priveste inovatiile tehnologice de la nivelul motorului si al cutiei de viteze.

via | autoblog

Comentarii (1)

  • bustea loredana
    honda
    super masina mias dori sa o pot avea
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru