Campania "Joy is BMW" a venit si in Romania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Intr-o perioada in care volumul vanzarilor unui constructor auto se bazeaza pe traditia si experienta pe care o are, dar mai ales pe politica de marketing pe care o adopta, BMW a decis sa lanseze o noua campanie de imagine, botezata
"Joy is BMW". Campania construita pe mesajul "Joy is BMW" se plaseaza aproape de valorile primordiale ale marcii, aceasta dorind sa aduca in prim plan "bucuria" de a te afla la volanul unui autoturism produs de BMW.
Intr-o perioada in care bavarezii vor prezenta pe piata auto o gama tot mai extinsa de modele, acestia doresc ca marca sa fie vazuta cat mai bine, trimitand un mesaj constant si coerent catre latura emotionala a clientilor. Noua campanie de imagine este creata de agentia americana GSD&M Idea City si se bazeaza pe trei elemente principale oferite de modelele BMW.
Primul dintre aceste atribute il reprezinta performanta eficienta pe care masinile BMW o ofera datorita tehnologiei EfficientDynamics. Al doilea element important este designul, studiile efectuate aratand ca acesta este unul din principalii factori atunci cand vine vorba de achizitionarea unui automobil produs de BMW.
Ultimul atribut pe care se bazeaza aceasta campanie, este bucuria. Bucuria de a dispune de o tehnologie avansata si de a detine un produs cu adevarat bun si frumos. Noua campanie va fi promovata la televizor, in presa scrisa si pe internet.Noile modele BMW Seria 5 Gran Turismo si BMW X1, care vor debuta in luna octombrie a acestui an, isi vor face aparitia in premiera in spotul care va fi difuzat la televizor. Sub sloganul "Bucuria este BMW", campania va debuta pe 20 august, iar Romania este prima tara din Europa Centrala si de Est unde aceasta va rula. Totodata va debuta si un concurs de arta si design, in urma caruia se va organiza o expozitie legata de tema "Joy is BMW". Mai multe informatii despre acest concurs puteti gasi accesand adresa www.visualart.ro/joyisbmw.
In ceea ce priveste presa scrisa, campania va fi promovata in publicatiile de business si va avea trei reclame diferite: "Bucuria inseamna sa traiesti, nu doar sa visezi", "Bucuria prefera SI nu SAU", "Bucuria nu face compromisuri".
"Este o campanie importanta pentru noi, pentru ca aduce foarte multe noutati in modul in care ne construim comunicarea.
Avem in punct central doua coordonate foarte importante – TV si o constructie inovativa pe online. Intr-o piata puternic orientata catre campanii de pret, aducem ceva nou, care corespunde imaginii premium a marcii. Avem mare incredere ca va fi o campanie foarte vizibila," a declarat Nina Bratfalean, director de marketing BMW Group Romania."Am vrea sa ne reorientam clientii catre placerea de a conduce, creand asocieri emotionale cu aceasta. Ne consideram un producator de automobile capabil sa starneasca emotie prin produsele noastre, realizand o conexiune intre emotia umana a bucuriei si placerea de a conduce un BMW eficient si dinamic", a declarat Norbert Reithofer, Presedinte al Consiliului de Administratie BMW AG.
Via | BMW
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Intern
-
Volvo a anunțat oficial prețurile noului XC90 pe piața din România. SUV-ul de lux al suedezilor pleacă de la 89.500 euro în țara noastră. (01.11)
-
Ford Otosan a anunțat oficial înființarea noii linii de asamblare a bateriilor pentru mașini electrice la uzina de la Craiova. Noile baterii produse în România vor ajunge la 3 modele electrice noi, asamblate la rândul lor în țara noastră. (30.10)
-
Ministerul Afacerilor Interne a lansat o nouă platformă online prin care șoferii agresivi vor putea fi reclamați. Pentru moment, doar persoanele înregistrate vor putea face astfel de sesizări online. (28.10)
www.visualart.ro/joyisbmw
cele mai multe accidente is provocate sau contin si un BMW, is conduse de te miri ce cocalari care dak au banii astia si au data o caruta de bani au impresia k pot incalca relguli de circulatie si sa parkeze peste tot. placrea de a da in zid sau in pom, de a arunca o caruta de bani (dak ii ai) p geam afara.
la noi e altfel...aici majoritatea soferilor de BMW is copii de bani gata care fac p grozavii si care se cred buricul pamantului, zici la unu hai sa iti arat ce faina coaja miam luat si il omori impreuna cu tine. cu cel d p magheru nu prea pot sa fiu de acord cu paul...acolo ala a mers p rosu si nu sa asigurat (dak tot meri p rosu te asiguri) k asa mi se par si mie penali aia care o gonesc la nivelul asta prin oras si e nasol aia care nu patesc nik k nu se invata minte, nu ma refer sa moara da macar ceva sa ii sperie, si si aia care o patesc usor nu se lasa pana nu se omoara p ei sau p altii.
is cateva modele interesante da nu pt laketi care nu stiu sa conduca, si oricum in romania e mai mult pt cocalari si muppeti si is nejustificat de scumpe.
indiferent de masina si de cum conduci, vb aia...viata are prioritate, prea usor mor oameni fie ei vinovati, fie nevinovati
Nu toti soferii de BMW sunt de 18 ani sau nu au experienta.
Da exista prosti care au aceasta marca VALOROASA cu caii putere sanatosi, dar nu toti sunt la fel.
Cine cumpara BMW are mari pretentii si toate liniutile sunt a lor sau driftu-rile.
Nu e marca devina ca creeza masini bune si motoare campioane, daca tot oamenii le conduc cu minte-n cap sau fara minte .
NU cred ca exista mai mare placere de a conduce la volanul altei marci premium.
Pentru restul ....nu mai acuzati firma, masina pentru accidentele din trafic. Nu BMW este vinovat pentru aceste tragedii. Totul pleaca de la noi soferii. Nu conteaza masina pe care o conduci ci mintea cu care conduci acea masina. Credeti ca autorii acelor sangeroase accidente ar fi condus o alta marca accidentul nu s-ar fi intamplat ? E adevarat in Ro marea majoritate a masinilor puternice sunt conduse de niste necunoscatori, de oameni care vor doar sa epateze cu orice pret, care nu consc istoria marcii respective, care nu realizeaza ca "bucuria de a conduce" o masina se poate savura la fel de bine si la 50-80km/h pe un drum virajat. Mai e mult pana o sa ajungem sa avem macar +1 la gradul de civilizatie ba chiar ma tem ca n-o sa ajungem noi generatia de acum sa vedem toate astea :( Uitati-va la cum e condusa Romania ? Haotic, cu pedala hotiei la podea, avand in spatele volanului niste inculti, oameni fara suflet, oameni pt. care binele propriu e singurul scop in viata asta efemera. Cumcredeti ca acei soferi teribilisti de BMW sau oricare alta marca ar face altfel decat ceea ce vad in jur? Pana cand legea nu va fi la fel pt. toti in tara asta nu vad sa ne putem ridica din mocirla. Multumesc BMW pentru masinile pe care le face, pt. bucuria pe care ne-o ofera noua, fanilor acestei marci, conducerea acestor superbe inventii.
Mergea o campanie cu Salam si Copilu minune perfect! Cu manele, cu cocalari, cu nunta, cu schimbat de placute de frana in spatele blocului. Astea sunt adevarurile locale.
In masinile marcii nu vad nici un "bucuria este bemve". Vad doar oameni colorati, cu fete suparate, care arunca pachetul gol de tigari pe strada, vad masini parcate aiurea, ved nesimtire si indolenta.
Marchetingul romanesc ar trebui sa se concentreze pe civilizarea actualilor detinatori si apoi pe modificarea "culorii" brandului lor.
Ma uit inca o data la fetele "detinatorilor" de bemve din spot.... si ma minunez. Huh... parca il vad pe Salam ascultand Wagner.