Esential
170 | de cai putere va dezvolta cea mai puternica versiune disponibila pe viitorul Audi A1. |
525 | de cai putere va avea sub capota versiunea de performanta a modelului R8. |
170 | de cai putere va dezvolta cea mai puternica versiune disponibila pe viitorul Audi A1. |
525 | de cai putere va avea sub capota versiunea de performanta a modelului R8. |
Asa cum va anuntam cu ceva timp in urma, Audi pregateste o revolutie importanta in interiorul gamei sale, pentru a putea atinge o cifra de vanzari de 1.5 milioane de vehicule pe an pana in 2015. Pentru a atinge un asemenea target indraznet, Audi are insa nevoie de mai multe modele si o gama larga de motorizari care sa satisfaca cerintele unui public din ce in ce mai variat.
Astazi oficialii din Ingolstadt au publicat primele informatii privind motorizarile care isi vor face loc in urmatorii ani in sanul gamei Audi precum si modelele noi pe care acestea le vor propulsa. Peste doi ani sub brandul Audi vor fi lansate minicar-ul A1, o versiune sportiva a sedanului A4, un coupe cu patru usi botezat A7 si varful de gama al modelului R8.
Noul Audi A1, anticipat de conceptul Metroproject Quattro, dezvaluit in toamna la Tokyo, va debuta pe piata in luna decembrie a anului viitor si va oferi clientilor sai o gama larga de optiuni de motorizare.
Micul model german va fi disponibil cu un motor pe benzina de 1.4 litri TFSI de 122 de cai putere si o unitate TFSI de 1.2 litri si 86 de cai putere. Varful de gama va primi un propulsor de 1.4 litri TFSI de 170 de cai putere, distribuiti ambelor axe prin intermediul unei transmisii S-tronic cu dublu ambreiaj. Fanii diesel-ului vor putea opta pentru un entry-level de 1.6 litri si 90 de cai putere si un varf de gama de 2.0 litri TDI si 144 de cai putere.
Versiunea sportiva a sedanului A4, lansat in aceasta primavara si in Romania, va veni echipat cu cel mai nou motor de 3.0 litri Audi. Este vorba de unitatea V6 supraalimentata de 333 de cai putere care vrea sa smulga anul viitor celor de la BMW titlul de "Cel mai bun motor al anului". Cei 333 de cai vor fi transmisi prin intermediul unei cutii automate S-tronic sau cu ajutorul unei cutii automate cu sase rapoarte.
Aceeasi motorizare va inlocui actualul motor V8 de pe S5, in aceasta situatie V6-le urmand sa dezvolte 354 de cai putere. Unitatea V8 de 4.2 litri FSI nu va fi abandonata, ea urmand sa puna in miscare o versiune de performanta RS5, capabila sa dezvolte 450 cai putere.
2010 va fi un an important in istoria Audi, constructorul german urmand sa aduca pe piata noul A7, primul coupe cu patru usi din gama.
Lansarea lui A7 din februarie va introduce in gama Audi un motor de 2.8 litri TFSI, o unitate de 3.0 litri TFSi de 300 de cai, doua propulsoare diesel de 2.7 si 3.0 litri si un varf de gama 4.0 litri TFSI de 394 cai putere.Audi se va ocupa si de supercarul R8, care va primi in luna iunie a anului viitor un motor V10 FSI capabil sa dezvolte 525 de cai putere. Acesta va fi urmat in scurt timp de o versiune diesel V8 TDI de 4.2 litri, o dezamagire pentru cei care asteptau mult mai performantul V12.
via | MotorAuthority
Comentarii (3)