Salonul Auto de la Frankfurt 2017

Cadou de vară pentru fanii Audi: noul R8 Spyder V10 plus este cea mai rapidă decapotabilă construită vreodată de marca germană

Publicat Miercuri, 14.06.2017
de Mircea Meşter
Comenteaza 1
Cadou de vară pentru fanii Audi: noul R8 Spyder V10 plus este cea mai rapidă decapotabilă construită vreodată de marca germană - Poza 1
Cadou de vară pentru fanii Audi: noul R8 Spyder V10 plus este cea mai rapidă decapotabilă construită vreodată de marca germană - Poza 2
Cadou de vară pentru fanii Audi: noul R8 Spyder V10 plus este cea mai rapidă decapotabilă construită vreodată de marca germană - Poza 3
Cadou de vară pentru fanii Audi: noul R8 Spyder V10 plus este cea mai rapidă decapotabilă construită vreodată de marca germană - Poza 4
Cadou de vară pentru fanii Audi: noul R8 Spyder V10 plus este cea mai rapidă decapotabilă construită vreodată de marca germană - Poza 5
Cadou de vară pentru fanii Audi: noul R8 Spyder V10 plus este cea mai rapidă decapotabilă construită vreodată de marca germană - Poza 6
Cadou de vară pentru fanii Audi: noul R8 Spyder V10 plus este cea mai rapidă decapotabilă construită vreodată de marca germană - Poza 7
Cadou de vară pentru fanii Audi: noul R8 Spyder V10 plus este cea mai rapidă decapotabilă construită vreodată de marca germană - Poza 8
Cadou de vară pentru fanii Audi: noul R8 Spyder V10 plus este cea mai rapidă decapotabilă construită vreodată de marca germană - Poza 9
Cadou de vară pentru fanii Audi: noul R8 Spyder V10 plus este cea mai rapidă decapotabilă construită vreodată de marca germană - Poza 10
Cadou de vară pentru fanii Audi: noul R8 Spyder V10 plus este cea mai rapidă decapotabilă construită vreodată de marca germană - Poza 11
3.3 secunde pentru 0-100 km/h, o viteză maximă de 328 km/h și un motor V10 aspirat de 5.2 litri care ajunge la 610 CP. Acestea sunt caracteristicile principale ale noului R8 Spyder V10 plus, un cabriolet dedicat celor care doresc performanțe de supercar în aer liber.

Audi se pregătește de vară printr-o mașină cât se poate de specială. Germanii au ridicat astăzi cearșaful de pe noul R8 Spyder V10 plus, model care devine cel mai rapid și potent cabriolet construit vreodată de marca germană.

Punctul de interes al noii versiuni R8 este reprezentat, evident, de motorul V10 de 610 CP și 560 Nm montat central care a devenit odată cu lansarea pe varianta coupe a modelului german cel mai puternic motor de serie dezvoltat vreodată de Audi. Motorul aspirat de 5.2 litri oferă o accelerație 0-100 km/h în doar 3.3 secunde (cu 0.3 secunde mai bună decât pe R8 V10 clasic) și o viteză maximă de 328 de km/h. Conform fișei tehnice a modelului Audi, consumul mediu mixt anunțat de noul R8 Spyder V10 plus atinge 12.5 litri/100 km, în timp ce emisiile de CO2 se cifrează la 292 grame/km.

Esential 610 CP dezvoltă motorul aspirat de 5.2 litri de sub capota lui R8 Spyder V10 plus.
3.3 secunde este accelerația 0-100 km/h a modelului german.
Transmisia oferită de Audi este un dublu ambreiaj S-tronic cu șapte trepte setat pentru a face față provocărilor dinamice ale motorului german.
Cutia oferă trei moduri de rulare - Comfort, Normal și Dynamic - care îi permit celui de la volan să-și personalizeze mașina după preferințe. În plus, Audi a implementat tehnologia Cylinder on Demand (COD) pe noul motor V10, ceea ce face ca acesta să-și dezactiveaze jumătate din cilindri la viteze de peste 55 km/h dacă pedala de accelerație nu este apăsată.

Evident, R8 V10 plus beneficiază de aportul sistemului de tracțiune integrală quattro, de o direcție electromecanică cu raport variabil și de suspensii MacPherson în configurație cu brațe triunghiulare suprapuse (Double Wishbone).

La fel ca în cazul variantei "simple" R8 Spyder V10, noul V10 plus oferă un soft top din material textil care cântărește doar 44 de kilograme și care poate fi deschis electrohidraulic în doar 20 de secunde până la viteze de 50 km/h. De altfel, masa proprie cât mai coborâtă a fost un reper pentru inginerii Audi, care au construit mașina în proporție de 80% din aluminiu.

Totuși, chiar dacă structura space frame a mașinii cântărește doar 208 kilograme, rezistența la torsiune a modelului german a crescut cu 50% față de prima generație.


Comentarii (1)

  • Auzi acolo ,cadou de vara!...Pai....sunt si eu fan atunci,de unde-mi pot ridica acest cadou?
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru