După ce s-a lansat în versiunile hatchback, sedan și break, noua generație Renault Megane începe să-și extindă gama de motorizări. Iar cea mai recentă apariție se adresează celor care își doreau un diesel mai puternic decât clasicele opțiuni de 110 și 130 CP de pe Megane.
Noul 1.6 dCi de 165 de cai putere devine astfel cel mai potent diesel prezent în gama actuală a mărcii Renault, fiind o versiune cu 5 cai mai puternică decât cele regăsite în gamele fraților mai mari Kadjar și Talisman. Iar pentru a sublinia poziția noii motorizări în gamă, Renault a ales să o prezinte exclusiv în versiune GT, echipare care până acum era disponibilă exclusiv în versiunea pe benzină 1.6 TCe de 205 CP.
Noul Megane GT 1.6 dCi de 165 de cai putere oferă 165 CP și 380 Nm de la 1750 rpm, fiind dezvoltat cu ajutorul echipei de ingineri din cadrul RenaultSport. Motorul poate fi cuplat exclusiv cu o cutie automată EDC cu dublu ambreiaj. La fel ca în cazul versiunii pe benzină de 205 CP, noul Megane GT diesel beneficiază de aportul dinamic al direcției integrale 4Control, care asigură o stabilitate superioară în viraje și un unghi de bracaj superior la manevrele efectuate la viteze mici.
Conform primelor informații oficiale publicate de Renault, noul Megane GT dCi de 165 CP oferă un consum mediu mixt de 4.6 litri/100 km.
Nu există încă informații oficiale legate de performanțele noii versiuni.Disponibil din ianuarie 2017
În România, noul Megane GT diesel va fi disponibil pentru comenzi exclusiv în versiune hatchback începând cu luna ianuarie 2017, iar prețul de bază al acestei versiuni va fi de 24.250 de euro cu TVA inclus. Cea mai puternică versiune diesel devine astfel și cea mai scumpă variantă disponibilă pe noua generație Renault Megane, urcând cu 2000 de euro peste versiunea GT pe benzină 1.6 TCe de 205 CP.
Segmentul compact: versiuni diesel de peste 150 CP |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
RENAULT Megane GT 1.6 dCi 4Control Aut7 |
165 | 4.6 | n/a | 24.250 |
FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Aut6 |
150 | 4.4 | 8.7 | 22.000 |
FORD Focus ST 2.0 TDCi Man6 |
185 | 4.2 | 8.1 | 28.800 |
MAZDA 3 2.2 Revolution Top Man6 |
150 | 4.1 | 8.1 | 25.890 |
OPEL Astra 1.6 CDTi Innovation Man6 |
160 | 4.2 | 8.6 | 23.250 |
PEUGEOT 308 2.0 BlueHDI Aut6 Allure |
150 | 4.0 | 8.6 | 23.982 |
PEUGEOT 308 GT 2.0 BlueHDI Aut6 |
180 | 4.0 | 8.4 | 28.200 |
SEAT Leon 2.0 TDI FR Aut6 |
150 | 4.5 | 8.4 | 22.661 |
SEAT Leon 2.0 TDI FR Aut6 |
184 | 4.6 | 7.5 | 23.738 |
SKODA Octavia 2.0 TDI L&K Aut6 |
150 | 4.5 | 8.6 | 26.969 |
SKODA Octavia RS 2.0 TDI 4x4 Aut6 |
184 | 4.9 | 7.6 | 28.876 |
VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI Highline Aut6 |
150 | 4.4 | 8.6 | 24.968 |
VOLKSWAGEN Golf GTD 2.0 TDI Aut6 |
184 | 4.5 | 7.5 | 29.546 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Pray for Renault GT 165 diesel. :))
Acest Megane ar fi fost ideal in varianta break si o echipare Intens, dedicata unui familist. Altfel, ce amator de senzatii isi cumpara un GT pe motorina care mai este si cu 2000 Euro mai scump...?
Megane e un model reusit si sunt sigur ca va avea vanzari mari chiar si pe piata noastra (cum de altfel au avut toate generatiile).
Uitandu-ma pe lista, nu pot insa sa nu observ ce slabut e Focus ST vs. Mazda 3 (are 35 cp in plus de pe motorul super premiat degeaba), in conditiile in care costa cu 3.000 de euro in plus si are finisari si materiale mediocre, stil Ford, fata de cele de la japoneza care sunt printre cele mai bune din segment.
@S a remarcat insa f. bine stranietatea lansarii de noi si noi versiuni diesel, in conditiile apropiatei interziceri a lor in marile orase europene.
varianta GT la break si Scenic, pt familisti si nu numai >
media de inaltime a crescut si confortul e dat si de spatiul interior, mai ales in spate
Normal ca te poti uita si in ograda altui producator, Astra e masina faina, dar plangi cand incepi sa pui optionalele de pe un Megane GT. Si nici nu ai 4Control...