Esential
300 | de cai putere oferă motorul V6 instalat pe Cadillac XTS. |
Cadillac şi-a pregătit cu conştiinciozitate temele pentru ediţia de anul acesta a Salonului de la Los Angeles şi este pregătit să expună mâine versiunea de serie a modelului XTS. Constructorul american a publicat deja primele imagini şi informaţii ale sedanului de lux pregătit să concureze nume grele de origine germană.
Promovat ca fiind cel mai avansat produs tehnologic din istoria Cadillac, noul XTS propune publicului inovaţii precum sistemul multimedia CUE (Cadillac User Experience) şi suspensia Magnetic Ride Control, cea mai sensibilă de pe piaţă în acest moment.
Don Butler, vice-preşedintele diviziei de marketing Cadillac, a declarat că "noul XTS reprezintă o nouă formulă a luxului, condusă către tehnologie. XTS expune evoluţia filosofiei noastre de brand, combinând idei tehnice de ultimă oră cu rafinamentul Cadillac."
Comparat cu modelele germane din segmentul E, Cadillac XTS oferă 101 centimetri pentru picioarele pasagerilor spate, cu 10 centimetri mai mult decât modele precum BMW Seria 5, Mercedes E-Klasse.
Acelaşi lucru se întâmplă şi în portbagaj, unde XTS oferă 509 litri, mai mult decât Audi A7 şi A8L, BMW Seria 5 şi Seria 7 sau Mercedes E-Klasse şi S-Klasse.Modelul american va fi lansat alături de un motor V6 de 3.6 litri şi 300 de cai putere, asistat de o transmisie automată cu şase rapoarte şi un sistem de tracţiune integrală combinat cu un diferenţial electronic. Pentru a struni cei 300 de cai, XTS împrumută şi sistemul de frânare Brembo de la fratele mai mic Cadillac CTS-V.
Producţia lui XTS va fi demarată în primăvara anului viitor la uzina din Oshawa, Ontario, punerea în vânzare fiind programată imediat după. Nu există informaţii despre data de comercializare a modelului de lux pe piaţa din Europa.
Personal,imi place mai mult decat seria 7.
@bro
Conceptul XTS folosea vechea platforma care se regaseste acum pe Buick LaCrosse si Insignia.
La versiunea de serie XTS sasiul e nou si e dotat cu sistemele de suspensie Hiper Strut,pentru puntea fata si pneumatic pentru puntea spate,in timp ce stabilitatea este moderata de avansatul sistem Magnetic Ride Control.
Si chiar nu foloseste piese la interior de la Malibu si Insignia cum zici tu.
Asta e si mai tare: "Pentru a struni cei 300 de cai, XTS împrumută şi sistemul de frânare Brembo", de parca numai americanii au masini de serie cu 300 CP.
Ha, ha, ha!