Cadillac urmareste sa devina o marca globala

De Robert Gherghe
Publicat Luni, 28.01.2008
Cadillac va incepe sa faca modele si pentru alte regiuni ale lumii, nu doar pentru SUA.

Esential

1902 este anul cand a luat nastere marca de lux din cadrul grupului GM.

Cadillac reprezinta una dintre cele mai emblematice marci auto din Statele Unite ale Americii. In ultimii ani marca GM si-a facut aparitia pe mai multe piete din lume, dar nu a reusit sa devina o marca globala asemenea celor de Mercedes sau BMW.

Una dintre piedicile care au ingreunat accesul americanilor pe alte piete auto consacrate a fost legata de designul modelelor. Cadillac a incercat in trecut sa restilizeze modelele sale pentru diferite regiuni ale lumii dar a esuat lamentabil. Din acest motiv, oficialii Cadillac au convenit sa creeze un grup de cercetare cu designeri din principalele tari tinta, cum ar fi Rusia si China.

Astfel, Cadillac va angaja designeri auto din China sau Rusia pentru a putea dezvolta modele de masini care sa satisfaca gusturile locale. Clay Dean, directorul de design de la Cadillac, a declarat: „Piata de lux va deveni extrem de importanta in China. Inca nu este o piata dezvoltata acolo, dar va deveni in curand una extrem de mare in cele mai importante orase”.

O prima creatie Cadillac pentru segmnentul de lux prevede dezvoltarea unui sedan cu tractiune pe spate, care sa concureze cu modele ca BMW Seria 5 sau Mercedes E-Klasse. Viitorul sedan Cadillac ar putea aparea pe piata cel mai devreme la sfarsitul anului 2011.

Sursa: Automotive News
Taguri: Cadillac, GM

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru