Cadillac pregăteşte o relansare a mărcii. Primul model: limuzina LTS, rivală cu Seria 7: "Dacă suntem cu adevărat premium, va trebui să o facem bine"

de Mircea Meșter
Miercuri, 20.08.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cadillac nu a mai condus vânzările premium din SUA de 17 ani, iar şefii brandului vor să ia măsuri pentru a reveni în prim-plan. Modelul LTS, o limuzină care se află în plină dezvoltare, va fi primul pas spre reviriment.

Noul model va defini brandul nostru în ceea ce priveşte inovaţia şi excelenţa. Dacă suntem un producător premium serios, aceste elemente trebuie să fie foarte importante pentru noi.

Mark Reuss
Cadillac
Rămaşi mult în spatele mărcilor premium germane în Statele Unite, cei de la Cadillac se pregătesc să lanseze o ofensivă de modele prin care speră să-şi recapete coroana vânzărilor pe propria piaţă. Aflată ultima dată la conducerea zonei premium în 1997, marca americană a intrat într-un con de umbră în ultimul deceniu, permiţându-le celor de la BMW, Mercedes, Audi şi chiar Lexus să se îndepărteze în clasamentul unităţilor vândute. 

Primul model care îşi propune să repoziţioneze Cadillac în blocstart-ul segmentului premium este unul definitoriul pentru brand, spun oficialii Cadillac. Este vorba de LTS, viitor rival al limuzinelor Seria 7, S-Klasse şi A8, model în a cărui dezvoltare se investeşte enorm pentru a fi adus la nivelul dorit. "Este o maşină de care Cadillac are nevoie, care va defini brandul nostru în ceea ce priveşte inovaţia şi excelenţa.

Asta e misiunea pe care ne-am propus-o. Dacă suntem un producător premium serios, aceste elemente trebuie să fie foarte importante pentru noi", spune Mark Reuss, directorul de produs al mărcii.

Conform declaraţiilor inginerului-şef al celor de la Cadillac, noua limuzină Cadillac va fi prezentată oficial la finalul anului 2015, va beneficia de tracţiune spate şi de întregul know-how al celor de la General Motors în ceea ce priveşte tehnologia.

Ulterior, Cadillac va completa gama cu modele care - speră americanii - se vor lupta de la egal la egal cu cele ale rivalilor germani. "O singură maşină nu va reuşi să întoarcă balanţa vânzărilor din acest moment. Trebuie să avem un portofoliu serios şi trebuie ca acesta să fie menţinut pentru un timp pentru ca rezultatele să se vadă. Vom avea nevoie de o perioadă îndelungată pentru ca revigorarea să se traducă în creşteri susţinute şi în volume robuste de vânzări", încheie acelaşi Mark Reuss.

via Automotive News
foto Cadillac (Elmiraj Concept

Comentarii (17)

  • Asta tot spun de doi ani încoace, de la prezentarea lui ATS.
    Însă prezența în Europa = 0.
    12 2
  • Nu cred ca prezenta in Europa si vanzarile pe batranul continent ii intereseaza prea mult pe producatorii americani cand vine vorba de brand-urile premium (poate doar pe Ford cand lanseaza gama Vignale). Problema e in America unde cele trei firme premium Cadillac, Chrysler si Lincoln sunt de multi ani in spatele tripletei germane si a lui Lexus.
    14 1
  • Sam@lorinczi.thomas
    LOL, cica prezenta in Europa. Europa ii o piata atat de lipsita de semnificatie ca nici nu-ti dai seama. GM ii o companie interesata in primul rand de piata Americana si apoi de China, unde Buick a fost cea mai bine vanduta marca cu peste 1 milion de unitati. Ca sa vanda in Europa mai intai ar trebui sa dezvolte motoare diesel competitive pentru ca Europenii sigur nu vor merge pe motoare mari pe benzina si pentru GM asta pur si simplu nu se merita. De ce sa investeasca miliarde de dolari in dezvoltarea de dieseluri performante ca sa vanda o nimica toata in Europa cand in SUA si China vand cu milioanele de unitati fara investitii aditionale. Ii doare fix undeva pe astia de la Cadillac de Europa.
    14 6
  • @Sam probabil ca uiti ca Opel tine de GM din anii 20 si ca in prezent au motoare diesel perfomante. Si apropo de Buick...multe modele sunt Opel-uri rebrand-uite sau Opel-urile sunt Buick-uri rebranduite, cum vrei s-o dai. Deci banii sunt deja investiti in ceea ce priveste motorizarile diesel medii si mari, iar la cele mici, 1.3 de ex, GM a avut parteneriat cu FIAT si dezvoltarea a fost mai usoara si mai putin costisitoare.
    11 4
  • Sunt tare curios cum va arata LTS, varful de gama de la Cadillac.
    Imi place foarte mult noul CTS,e o masina care imbina luxul si confortul cu sportivitatea.
    5 3
  • "Aflată ultima dată la conducerea zonei premium în 1997, marca americană a intrat într-un con de umbră în ultimul deceniu, permiţându-le celor de la BMW, Mercedes, Audi şi chiar Lexus să se îndepărteze în clasamentul unităţilor vândute."

    Lexus a fost 10 ani pe primul loc in SUA, pana in 2010, poate vroiati sa spuneti "si Audi sa se indeparteze", Lexus oricum e in fata Cadillac de multa vreme.

    Aceasta ambitie de relansare a marcii, mai ales pe piata din SUA, era obligatorie, sunt datori sa incerce.
    7 3
  • @Sam

    Europa nu-i deloc lipsita de semnificatie.
    E leaganul lumii automobilistice si are o populatie de peste 500 de milioane de locuitori (numai UE, fara rusi) , deci de vreo 2 ori mai mare decat SUA.
    ++Totul se raporteaza la piata europeana cand vorbim de tehnologie si calitate.
    8 1
  • arogantul
    ma amuza dezinformarea pe care o practica AM
    Top 10 branduri auto premium in state:
    1. BMW
    2. M-B
    3. Lexus
    4. Acura
    5. Cadillac
    6. Audi
    7. Lincoln
    8. Volvo
    9. Land rover
    10. Porsche

    deci Cadi a fost batut de doua dublete, una germana si una japoneza
    numai in tartacutele romanilor conduce tripleta germana.
    9 9
  • in afara de designul cu prea multe muchii, cadilac cred ca mai are o problema cu denumirile modelelor de ex ATS, LTS, CTS, BTS......TS, creeaza putina confuzie celor nefamiliarizati: care-i modelul de lux, care-i de clasa medie? La mult vestita tripleta germana diferentierea e mult mai usoara, clara: clasa A, E, S seria 1, 3 5 etc, usor si pt cei ce nu stiu multe despre masini
    6 5
  • @eu

    Unde ai auzit tu de BTS??
    4 2
  • @Arogantul: Coane vezi ca datele tale sunt din 2012. In 2013, adica anul trecut, Audi a vandut mai multe automobile decat Cadillac. Mai intereseaza-te inainte de a posta.
    6 6
  • Sam@Andy
    Opel nu prea are cine stie ce motoare diesel. Cel mai puternic care il folosesc in prezent care-i? 2.0 diesel bi-turbo 195 CP. Motorul asta ar merge pe ATS si cam atat. Poate si pe o versiune mai econonica a CTS. Totusi, nu pot concura cu modele germane de lux care au motoare diesel cu performante mai bune. Le-ar trebui ceva in zona noilor 3.0 TDI.
    6 0
  • arogantul@Andy
    Bulica, datele mele sunt din 2014, poate pana la finele anului o sa fie cum spui matale dar la inceputul anului clasamentul e asta pe care l-am postat eu
    3 5
  • @arogantul in 2014

    1. M-B
    2. BMW
    3. Lexus
    4. Audi
    5. Cadillac
    6. Acura
    7. Infiniti
    8. Lincoln
    9. Volvo
    10. Land Rover
    11. Porsche

    @Andy

    in 2013, Cadillac (cota de piata1,2%) a vandut cu aproape 30.000 de masini mai mult decat Audi (cota de piata 1%)
    6 1
  • @ arogantul
    Vianu are dreptate . In primele 7 luni din 2014, Audi este pe 4 in SUA dupa Mercedes, BMW si Lexus fiind in fata Cadillac . Insa cu introducerea in aceasta toamna in SUA a lui Q3, in 2015 Audi va ataca serios pozitia celor de la Lexus ( in prezent Lexus vinde lunar in SUA cu aprox. 3,500 de masini mai mult decat Audi ) . Tinand cont de succesul enorm al lui A3 sedan in SUA , foarte probabil ca si Q3 va deveni un bestseller ( in prezent cel mai vandut model Audi in SUA este Q5 ) .
    2 2
  • VM are dreptate . Sa fii prezent in Europa conteaza enorm ca imagine pentru un constructor ce se vrea global . Acesta este principalul motiv pentru care Honda nu paraseste piata europeana desi situatia in Europa este foarte critica pentru ei ( http://asia.nikkei.com/Business/Companies/Honda-struggles-in-Europe-as-global-competition-takes-toll ) . Ca imagine ar fi un dezastru pentru Honda parasirea pietei europene desi din 2008 pana in prezent Honda a suferit pierderi de sute de milioane de euro in Europa . Din acelasi motiv nici GM nu paraseste Europa prin vanzarea Opel, desi economic ar fi fost mult mai rentabil pentru ei sa vanda Opel/Vauxhall .
    3 3
  • @Sam GM nu paraseste Europa pentru ca a inceput sa intoarca favorabil soarta Opel. Cadillac nu are o imagine foarte extraordinara in Europa, si nici nu vad cum si-ar putea influenta semnificativ imaginea globala prin faptul ca vand in Europa. Mai ales ca in locurile unde chiar vand bine, pe clienti ii doare undeva de ce se vinde in Europa.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru